N.E.C. en GX ook komende twee seizoenen aan elkaar verbonden

GX is ook de aankomende twee seizoenen tenuesponsor van N.E.C. Het Nijmeegse bedrijf is sinds 2017 zichtbaar op het tenue van N.E.C. De aankomende twee seizoenen zal het GX logo prijken op de wedstrijdbroek van de Nijmeegse formatie.

GX en N.E.C. werken sinds 2017 al intensief samen met als doel om wederzijdse doelstellingen te realiseren. Daarbij is in de voorbije jaren aangetoond dat het sponsorship een vruchtbare samenwerking kent op diverse terreinen. Zo ondersteunt GX onder andere in de optimalisatie van de digitale klantcommunicatie van N.E.C.
Ook vanuit maatschappelijk oogpunt past GX goed bij N.E.C. Zo stond het Nijmeegse bedrijf de positie op het tenue al eens af om aandacht te vragen voor het Fonds Gehandicaptensport.

“In de afgelopen drie jaar is een bijzonder partnership met N.E.C. ontstaan. Het moment kwam waarop we die periode moesten evalueren en keuzes voor de toekomst moesten maken. Het zijn momenteel onzekere tijden maar, vanwege de waarde van het partnership en de toewijding van N.E.C. hebben we besloten om door te gaan als partner van de club. Partners ben je immers in goede maar ook in moeilijkere tijden. We zijn dus super blij met deze nieuwe termijn als sponsor van N.E.C.", aldus Willem Rossieau, CEO van GX.

Wilco van Schaik, algemeen directeur van N.E.C., toont zich eveneens verheugd met de verlenging van de overeenkomst: "Om meerdere redenen zijn wij ontzettend trots op deze contractverlenging en het partnership met GX. Dat een partner als GX verlengt in deze tijden zegt veel over GX. Een enorm sterk Nijmeegs bedrijf, dat in deze tijden uitstekend presteert. Dat dit mooie merk de overeenkomst continueert zegt veel over onze samenwerking, de behaalde resultaten, het partnership en het vertrouwen in onze club. Het maakt mij enorm trots om deze verlenging te kunnen delen. Dit zijn de fundamenten waar we naar op zoek zijn voor de toekomst van N.E.C."

Foto: N.E.C. / Norbert Alblas