Ajax en Hublot verlengen samenwerking tot en met 2023

Hublot en Ajax hebben hun jarenlange samenwerking verlengd tot en met 2023. Beide partijen bekrachtigden dit heugelijke nieuws in het bijzijn van Perr Schuurs en Menno Geelen in de Hublot Boutique Amsterdam. Hublot blijft zowel Official Sponsor alsmede Official Timekeeper van Ajax.

Namens Hublot tekende Mark van Nieuwkerk, CEO Schaap en Citroen Juweliers, het contract in de Hublot Boutique Amsterdam. Ook de samenwerking met Schaap en Citroen Juweliers, in Nederland de exclusieve retailer van Hublot, wordt verlengd.

Naast Chelsea, Juventus en SL Benfica is Ajax de vierde Europese club met een Hublot partnership. Het ‘Timekeepership’ met Ajax heeft voor Hublot de afgelopen jaren voor een grotere naamsbekendheid gezorgd en een grotere vraag. Dit heeft er mede toe geleid dat in 2018 de Hublot Boutique Amsterdam (PC Hooftstraat 142) werd geopend.

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax reageert verheugd op de verlenging: “Hublot is al bijna tien jaar een zeer gewaardeerde relatie. Hublot was in 2006 het eerste luxe horlogemerk dat in voetbal investeerde, inmiddels hebben ze partnerships met onder andere de UEFA Champions League, de Premier League, topclubs als Juventus en Chelsea en iconen uit het voetbal als Pelé en Mbappé. We zijn er trots op dat we deel uitmaken van deze fraaie internationale line-up.”

Ricardo Guadalupe, CEO van Hublot: “Sinds ons partnership in 2011 begon, is Ajax meer en meer gaan schitteren als een van Europa's meest opwindende teams, met constant veelbelovend jong talent. Dat heeft zeker bijgedragen aan de verlenging van onze samenwerking.”

Foto: AFC Ajax