Boels nieuwe partner Amstel Gold Race

Boels en de Amstel Gold Race zijn een partnership aangegaan voor een periode van twee jaar. De overeenkomst tussen beide partijen werd afgelopen week getekend in de Amstel Gold Racer Xperience te Valkenburg.

Dit vond plaats in het bijzijn van Yvo Hoppers, International Marketing & Communicatie Manager van Boels, en Leo van Vliet, koersdirecteur van de Amstel Gold Race.

Boels is geen onbekende in de wielerwereld. Het internationale verhuurbedrijf verbond eerder zijn naam al aan de dameswielerploeg (het Boels-Dolmans Cycling Team) en diverse andere internationale wielerevenementen. Zo is Boels hoofdsponsor van Luik-Bastenaken-Luik en de Waalse Pijl.

Dit jaar vindt alweer de 51ste editie plaats van de Nederlandse voorjaarsklassieker, die doorgaans kan rekenen op veel aandacht van pers en publiek. Boels deelt de passie en interesse voor de gerenommeerde wielerwedstrijd, maar ziet ook zakelijke kansen. Met de samenwerking wil Boels zijn naamsbekendheid vergroten en de klantenkring nog verder uitbreiden. Tevens is het bedrijf ‘preferred supplier’ van de Amstel Gold Race geworden. Dit houdt in dat Boels het eerste aanspreekpunt is voor het leveren van materieel.

De twee partners zijn zeer tevreden over de kersverse samenwerking. Yvo Hoppers, International Marketing & Communicatie Manager bij Boels: "We zien een grote regionale, landelijke, maar zeer zeker ook internationale rol van het sterke merk Amstel Gold Race. Dezelfde ambitie hebben wij met het merk Boels. We willen ons daarom graag met Amstel Gold Race associëren en de komende jaren bouwen aan een mooi sponsorschap.”
Leo van Vliet, koersdirecteur Amstel Gold Race: "Boels is een zeer welkome aanvulling op onze lijst van bedrijven in de sponsor- en partnerpiramide. We zijn er trots op dat we weer een mooie internationale onderneming, die past bij de Amstel Gold Race, aan ons hebben weten te binden. Met zijn producten kan Boels een steentje bijdragen aan het verder ontwikkelen van de Amstel Gold Race.”