AZ Alkmaar kan opnieuw een verlenging en uitbreiding van een partnership melden. Cavallaro Napoli zijn overeengekomen de jarenlange samenwerking te continueren en uit te breiden naar de positie op de mouw van het shirt. Daarnaast zullen zowel de spelers als het personeel van de club gekleed worden door Cavallaro Napoli. De hernieuwde samenwerking geldt voor een periode van drie jaar.
Cavallaro Napoli is van een klein familiebedrijf uitgegroeid tot hét Italiaanse fashionlabel van Nederland met zeventien brandstores en zo'n 350 verkooppunten in binnen- en buitenland. De collectie van Cavallaro Napoli wordt gekenmerkt door kwaliteit en traditioneel Napolitaans vakmanschap.
“Wij zijn net als AZ een partij met ambitie, waarbij we geloven in creëren, vernieuwen en inspireren”, aldus Giuseppe Cavallaro, naamgever en oprichter van het Nederlands-Italiaanse fashionlabel. “Voor ons geldt dat we bekend staan om onze toewijding aan kwaliteit en oog voor detail. Daarom spreekt de samenwerking met een topclub als AZ ons zo aan.”
“Cavallaro staat bekend om authenticiteit en kwaliteit”, vertelt algemeen directeur Robert Eenhoorn. “Deze kenmerken passen bij de uitstraling die wij ook als club hebben. Dat we nu een nieuwe stap zetten in onze samenwerking en Cavallaro daarbij op de mouw van ons shirt te zien zal zijn, bevestigt de ambitie en betrokkenheid van Cavallaro bij de club.”
De afgelopen periode presenteerde AZ al diverse andere samenwerkingen, waaronder Kansino als hoofdpartner, CTS Group als partner van de jeugdopleiding, AFAS als naamgever van het stadion en Elfi als rugsponsor. Daar komt Cavallaro Napoli nu bij. De keuze voor meerdere partners en de reeds verkochte seizoenkaarten stellen AZ in staat de reguliere begroting verder te laten groeien met circa 20%. Daarmee kan AZ verder werken aan zijn ambities voor de toekomst, op zakelijk en sportief vlak.