De Graafschap op zoek naar nieuwe shirtsponsor

De Graafschap moet op zoek naar een nieuwe shirtsponsor. Seesing Personeel verdwijnt van de borst van het Doetinchemse tricot in het nieuwe seizoen. Dat meldt De Gelderlander.

Uitzendbureau Seesing Personeel stond afgelopen seizoen op de borst van de spelers van De Graafschap in de Jupiler League. Seesing Personeel blijft wel sponsor, maar niet als de belangrijkste shirtsponsor, zegt commercieel directeur Martine Zuil van De Graafschap. De Graafschap is in gesprek met een mogelijke opvolger.

BAS Ballonvaarten staat in ieder geval wel volgend jaar op het shirt van de club uit Doetinchem. Bas en Bianca Spierenburg, eigenaren van BAS Ballonvaarten hebben voor één seizoen bijgetekend als shirtsponsor. Op het nieuwe shirt van De Graafschap zal BAS Ballonvaarten opnieuw prominent zichtbaar zijn op de borst, boven het clublogo.
BAS Ballonvaarten exploiteert 11 heteluchtballonnen in eigen beheer en is zowel voor bedrijven als particulieren te boeken. Bedrijven tot wel 200 personen kunnen een onvergetelijke avond beleven dankzij de unieke belevenis die een ballonvaart biedt.
"Wij zijn ontzettend blij dat Bas en Bianca zich opnieuw voor een seizoen aan onze club hebben willen verbinden als shirtsponsor”, zegt directeur commercie en marketing Martine Zuil. "Echte clubmensen, die niet alleen sponsoren om hun bedrijf een boost te geven, maar ook om hun club financieel te ondersteunen. Zo zien we dat het liefst!”

Bas Spierenburg zelf is trots om opnieuw een seizoen op de borst te staan bij de Superboeren: "Dat we zouden aanblijven als sponsor, heeft eigenlijk nooit ter discussie gestaan. We moesten intern alleen even kijken op welke manier. Gezien de goede contacten met de club en de plannen die we nu ook samen aan het ontwikkelen zijn, hebben we er voor gekozen om opnieuw een seizoen op het shirt te staan. We gaan er samen een prachtig mooi seizoen van maken!”