GoodHabitz rugsponsor van PSV

GoodHabitz tekent een vierjarig contract als partner van PSV. De marktleider in Nederland op het gebied van online trainingen start vanaf komende zomer met één seizoen als rugsponsor.

"GoodHabitz is een innovatief, snelgroeiend, echt Eindhovens bedrijf met de ambitie om internationaal nog meer expansie te realiseren. Een perfecte match voor ons”, reageert commercieel directeur Frans Janssen van PSV.

GoodHabitz is sinds 2015 lid van de Business Club van PSV en het personeel van de club maakt gebruik van de online trainingsmodules die GoodHabitz aanbiedt. Met de promotie binnen de sponsorpiramide is een marktconform bedrag gemoeid, dat kan oplopen door middel van prestatiebonussen. "Met dit contract realiseren we ons doel om de commerciële waarde van het PSV-shirt significant te verhogen”, aldus Janssen.Algemeen directeur Maarten Franken van GoodHabitz legt zijn perspectief uit. "Wij kiezen voor deze upgrade, omdat wij PSV zien als een ideale partner om onze nationale positie te verstevigen en onze internationale ambities verder vorm te geven.”

Kickstart

"Door de veranderingen in de samenwerking met energiedirect.nl, zij verhuizen per 1 juli 2019 van de borst naar de rug van ons shirt, kunnen we het partnership met GoodHabitz een geweldige kickstart geven”, vervolgt Frans Janssen. "Dat GoodHabitz deze kans pakt, geeft aan hoe betrokken zij zich bij PSV voelen.”

Maarten Franken deelt die conclusie. "In onze ogen is het een unieke mogelijkheid die we met beide handen hebben aangegrepen.”Van Nistelrooy De samenwerking tussen PSV en GoodHabitz kent een bijzonder onderdeel. PSV-icoon Ruud van Nistelrooy gaat zich een aantal keren inzetten voor GoodHabitz. "Daar ben ik erg trots op”, zegt Franken. "Wij zijn actief in landen waar Ruud, net als in Nederland, een legende is. Dat hij zich aan dit partnership wil verbinden heeft voor ons absolute meerwaarde.”
De voormalig topschutter, actief als assistent-trainer bij het eerste elftal en in de jeugdopleiding van PSV, duidt zijn commitment als volgt. "Het is tweeledig: ik kan PSV helpen en ik heb een goed gevoel bij GoodHabitz. Daarom ben ik aangehaakt.”