Haier is vanaf dit jaar officieel partner van het ABN AMRO Open in Rotterdam. Het merk sluit zich daarmee aan bij het toernooi via een verlenging van de meerjarige samenwerking met de ATP Tour tot en met 2028.
De nieuwe overeenkomst met de ATP breidt Haier’s tennisportfolio verder uit, waarbij het ABN AMRO Open een van de toernooien is waar het merk zichtbaar zal zijn. Voor Haier betekent dit branding op en rond de baan, hospitality en mogelijkheden om productinnovaties te integreren tijdens het evenement.
Richard Krajicek: “Het feit dat Haier voor het ABN AMRO Open kiest als één van de partners in tennis, is een compliment voor het toernooi. Met het hele team werken we jaar na jaar hard om steeds verder verbeteren, of het nu gaat om het VIP-dorp, de banen, of het entertainment in Rotterdam Ahoy. Dat dat ook internationaal wordt gezien en grote internationale partners oplevert naast ABN AMRO is een waardering voor ons harde werk.”
Voor Haier vormt de toetreding tot het ABN AMRO Open een belangrijke stap binnen de Benelux-markt, waar het merk consumenten wil bereiken met zijn smart living oplossingen. Het toernooi in Rotterdam sluit aan bij Haier’s focus op kwaliteit, precisie en internationale uitstraling.
“De verlenging van onze samenwerking met Haier laat de waarde en impact zien van wat we tot nu toe samen hebben opgebouwd,” zegt Rodolphe Tastet, Vice President Partnerships bij de ATP. “Sinds 2023 werken we nauw samen om Haier’s premium technologie te presenteren aan het wereldwijde tennispubliek. We bouwen hierop verder en versterken ons gezamenlijke commitment aan innovatie en excellentie.”