Molecaten verlengt hoofdsponsorschap PEC Zwolle

Molecaten heeft besloten de optie te lichten om het hoofdsponsorschap bij PEC Zwolle te verlengen tot en met de zomer van 2018. Ook zit er een nieuwe optie in de overeenkomst voor nog een seizoen. Dit betekent dat het logo van Molecaten de inmiddels vertrouwde positie op de voorkant van het shirt ook de komende periode siert.

Joost Broerse, commercieel directeur van PEC Zwolle, is zeer te spreken over de nieuwe verbintenis: "We hebben een uiterst fijne band met Molecaten opgebouwd en zijn dan ook enthousiast dat we langer samen blijven werken met onze hoofdsponsor. Het is een mooi, landelijk georiënteerd bedrijf dat al vele jaren bij PEC Zwolle is betrokken. Uit het gegeven dat Molecaten juist nu, na een sportief moeizame seizoenshelft, het contract openbreekt door de optie vervroegd te lichten spreekt veel vertrouwen. Ik kijk er naar uit om de prettige samenwerking met Tim Slager en zijn familie voort te zetten."

Tim Slager van Molecaten: "De samenwerking met PEC Zwolle bevalt ons inmiddels al jaren erg goed. Het heeft de naamsbekendheid van Molecaten in heel Nederland vergroot en ook het fijne contact met de club ervaren wij als uitermate prettig. Dat de selectie en kantoororganisatie afgelopen zomer bij Molecaten te gast zijn geweest om gezamenlijk van een heerlijke barbecue te genieten geeft de goede verstandhouding perfect weer. Wij zijn dan ook blij dat deze samenwerking wordt voortgezet, want ondanks de wat mindere prestaties in de eerste seizoenshelft hebben wij al het vertrouwen dat PEC Zwolle de weg omhoog weer weet te vinden."