Nieuwe partners versterken vrouwenvoetbal bij FC Groningen

FC Groningen Vrouwen 1 heeft de afgelopen periode meerdere nieuwe en verlengde partnerships aangekondigd. Met de steun van U-Sport, Regeltante 2.0 en Olympia Groningen wordt gebouwd aan de verdere ontwikkeling en zichtbaarheid van het vrouwenvoetbal in Noord-Nederland.

U-Sport breidt haar betrokkenheid uit en staat de komende twee jaar met haar logo op de achterzijde van het shirt van Vrouwen 1. Het bedrijf met Groningse wortels ziet in het partnership een manier om de selectie van extra steun te voorzien en de groei van het vrouwenvoetbal in de regio te ondersteunen.

Daarnaast is Regeltante 2.0 de komende drie seizoenen zichtbaar op het tenue. Het Groningse social media marketingbureau voelt zich verbonden met de waarden van inclusiviteit en wil samen met de club bouwen aan de verdere positionering van het team.

Olympia Groningen sluit zich eveneens aan als partner voor drie seizoenen. Het sport- en fitnesscentrum legt de nadruk op talentontwikkeling en -behoud en wil via de samenwerking bijdragen aan het feit dat talentvolle speelsters in de regio op topniveau actief kunnen blijven.

Eerder werd al bekend dat OG Clean Fuels haar partnership met de club verlengt en de focus legt op vrouwen- en meidenvoetbal.

Met deze nieuwe en verlengde partnerships versterkt FC Groningen Vrouwen 1 haar fundament en wordt verder gewerkt aan de ambitie om een inspirerend voorbeeld te zijn voor jonge meiden in Noord-Nederland.