Heroes Den Bosch en ondergoedmerk On That Ass zetten hun samenwerking voort. Het jonge, internationale merk blijft ook in het komende seizoen zichtbaar als partner van de Bossche basketbalclub.
On That Ass, bekend om zijn membership-model waarmee maandelijks nieuwe boxershorts bij ruim 700.000 leden in achttien landen op de mat vallen, viert in 2025 zijn tienjarig bestaan. De verlenging onderstreept de gezamenlijke Brabantse basis en ambitie van beide partijen.
Heroes is jong, gedreven en altijd in beweging, precies zoals wij
“On That Ass en Heroes delen dezelfde Brabantse roots en dezelfde drive: altijd gaan voor de absolute top met niets minder dan topprestaties, zowel op nationaal én internationaal niveau. Heroes is jong, gedreven en altijd in beweging, precies zoals wij. Samen gaan we ook dit seizoen weer laten zien wat je kunt bereiken als je vol passie en ambitie speelt,” zegt Jorn Besselink, eigenaar van On That Ass.
Bob van Oosterhout benadrukt namens Heroes de waarde van de samenwerking: “Een jong bedrijf met een vet product en een dynamische vibe, geleid door twee geweldige ondernemers. Exponenten uit onze stad ook nog! Heroes is trots de toekomst in te gaan met On That Ass en we gaan er inderdaad ook komend seizoen weer voor zorgen dat beide merken profiteren van elkaars toegevoegde waarde; 1 + 1 = 3!”
On That Ass blijft zichtbaar op de achterzijde van het wedstrijdshirt en in de Maaspoort. Daarnaast wordt gewerkt aan activaties die de fanbeleving verder versterken.