Sens start als eerste shirtsponsor Almere City FC

SenS Online Solutions is net als vorig seizoen de eerste periodesponsor van Almere City FC. Het nieuwe logo van het full service online marketing bureau staat prominent op de nieuwe wedstrijdshirts voor seizoen 2020/2021, die vandaag zijn gepresenteerd.

In de afgelopen seizoenen hebben Almere City FC en SenS Online Solutions al geregeld de krachten gebundeld. Zo heeft het Almeerse bedrijf de vernieuwde website van de club gerealiseerd, de businessclub app vervaardigd en verschillende online marketingcampagnes ontwikkeld. Ook in de meest recente campagnes – Project 4.501 en Onze kleur is rood – heeft het bedrijf van directeuren Robin en Marcel Sluijter een groot aandeel. Na de primeur van vorig jaar krijgt het periodesponsorschap dus ook een vervolg.

Robin Sluijter: "Een aantal jaar geleden hadden wij nooit gedacht dat we shirtsponsor zouden worden van een mooie en groeiende club als Almere City FC. De samenwerking is echter uitstekend bevallen. Niet alleen hebben we een positief effect gemerkt en goede zichtbaarheid aan het shirtsponsorschap overgehouden, nog mooier is de betrokkenheid van de club en het samen bouwen aan clubdoestellingen. Wij zijn verheugd dat we hier als Almeers bedrijf een bijdrage aan kunnen leveren en dat wij dit seizoen wederom op het wedstrijdshirt staan. Met onze vernieuwde huisstijl en een nog mooiere zichtbaarheid in en om het stadion.”

Marcel Sluijter: "Na de positieve ervaringen van vorig jaar, kiezen we wederom voor het shirtsponsorschap bij Almere City FC. Mede om onze nieuwe bedrijfsnaam en huisstijl te presenteren, maar ook zeker door het zakelijke succes en de nauwe samenwerking met de club op digitaal gebied. Toen we werden benaderd door algemeen directeur John Bes was de deal dan ook snel beklonken.”

SenS Online Solutions is gespecialiseerd in het realiseren van websites en het ontwikkelen van online marketing campagnes, waardoor bedrijven meer resultaat uit hun website, social media en andere platformen kunnen halen.