PSV heeft STANLEY verwelkomd als nieuwe Official Tool Sponsor. Het gerenommeerde merk, onderdeel van Stanley Black & Decker, kiest na eerdere samenwerkingen met clubs als Olympique Marseille, Tottenham Hotspur en FC Barcelona nu ook voor een partnership met de regerend kampioen van de Eredivisie.
De overeenkomst loopt drie seizoenen, tot en met 2028. STANLEY krijgt zichtbaarheid in het Philips Stadion, exclusieve marketing- en hospitalityrechten en de mogelijkheid om campagnes en activaties te ontwikkelen die supporters in Nederland en daarbuiten moeten bereiken. Daarbij staan ‘money can’t buy experiences’ en beleving voorop.
Volgens Darren Barber, Senior Marketing Director bij STANLEY, sluit PSV goed aan bij de merkwaarden. “PSV sluit uitstekend aan bij de waarden van het STANLEY-merk: iconisch en een basis voor vrijheid om reputaties op te bouwen, zowel binnen als buiten de werkplaats. Wij zijn er om de echte fans en gemeenschappen te ondersteunen, wiens passie zowel de sport als de werkplaats vooruit helpt.”
Ook David Osborne, Vice President Commercial Excellence, benadrukt de parallellen tussen beide organisaties. “Wij zijn verheugd partner te worden van PSV, een icoon met een rijke geschiedenis in de voetbalwereld, net zoals STANLEY dat is in de wereld van gereedschap. We kijken ernaar uit om samen succes te delen, zowel op als naast het veld.”
Namens PSV spreekt Commercieel Directeur Frans Janssen van een logische match. “STANLEY past perfect bij PSV: betrouwbaar, betrokken en met een sterke focus op support.”
Patrick Diepenbach, General Manager Stanley Black & Decker Benelux, plaatst de samenwerking in een bredere context: “PSV Eindhoven is een club die speelt met passie, vaardigheid en een winnaarsmentaliteit – de perfecte match voor STANLEY waar we ook streven naar uitmuntendheid. We zijn verheugd om de komende drie seizoenen deel uit te maken van PSV, klanten onvergetelijke ervaringen te bieden en tegelijkertijd de bekendheid van ons merk te vergroten in een van de meest voetbalminnende landen ter wereld.”
Foto, v.l.n.r.: Frans Janssen (Commercieel Directeur PSV), Patrick Diepenbach (VP & General Manager Benelux Tools & Outdoor + Managing Director MTD Benelux BV)