Telegraaf en Atletiekunie bekrachtigen samenwerking

De Telegraaf Media Groep en de Atletiekunie hebben hun samenwerking bekrachtigd. Eén van de speerpunten is om hardlopers via het platform hardlopen.nl nog beter van informatie te voorzien.

De kracht van het platform hardlopen.nl is om hardlopend Nederland te begeleiden, inspireren en te voorzien in informatie over aanbod, voeding, kleding en trainingsopbouw. Dit platform biedt alles wat een hardloper nodig heeft. Met de Telesport als mediapartner kan de Atletiekunie extra waarde aan het platform toevoegen zodat zij 24/7 relevante en waardevolle content kan bieden aan hardlopers in Nederland.

Steeds meer Nederlanders lopen hard omdat zij fit willen zijn en zich fit willen voelen. Veel hardlopers zijn daarbij op zoek naar slimme en relevante informatie om hun persoonlijke hardloopdoel te bereiken. Telesport gaat helpen om hoogwaardige content voor de hardloper te ontsluiten.
"De samenwerking met Telesport is van groot belang voor ons om hardlopers nog beter te begeleiden”, aldus Joëlle Staps, ad interim directeur van de Atletiekunie. "Niet alleen heeft Telesport waardevolle content, ook helpen zij ons om met datamanagement de behoeften van lopers nog beter in kaart te brengen zodat wij onze dienstverlening daarop kunnen inrichten. Wat dat betreft heeft het TMG Datalab alle competenties aan boord om samen met ons impulsen aan het hardlopen te geven.”

Op de foto ondertekenen TMG en de Atletiekunie de overeenkomst: van links naar rechts CFO Koos Boot van TMG, Joëlle Staps van de Atletiekunie en Telesport-hoofdredacteur Jaap de Groot.