UEFA en Booking.com sluiten accomodatiepartnership

UEFA en Booking.com hebben een vierjarig partnership afgesloten voor alle UEFA competities van de nationale teams. Booking.com is in de periode 2018 – 2022 de officiële accommodatie bookingpartner voor alle events, inclusief UEFA EURO 2020.

Booking.com zal de accommodaties regelen voor tien competities en meer dan 500 wedstrijden in vier jaar in heel Europa.

In een reactie op de overeenkomst zei Guy-Laurent Epstein, UEFA Events SA Marketing Director: "We zijn verheugd om dit baanbrekend partnership met Booking.com voor de UEFA’s nationale teamcompetities aan te kondigen. De manier waarop mensen hun reizen organiseren is afgelopen jaren drastisch veranderd. In deze snel veranderende wereld heeft Booking.com zicht ontwikkeld tot marktleider in online accommodatieservices.”

"Voor miljoenen voetbalfans is het verblijf in het buitenland een integraal onderdeel van de beleving van het evenement. Dit partnership brengt die beleving op een ander niveau in het helpen van fans bij het organiseren van hun reis door 13 landen in Europa in 2020.”Pepijn Rijvers, Chief Marketing Officer at Booking.com, zei: "Er is niets groter dan de adrenaline en opwinding bij het live kijken van wedstrijden van het nationale elftal. We kijken er naar uit om de komende vier jaar met UEFA samen te werken.”