De WielerZesdaagse Rotterdam heeft een nieuwe partner aan zich verbonden. De VriendenLoterij is als vierde official partner toegevoegd aan het evenement, dat in december opnieuw plaatsvindt in Rotterdam Ahoy. Met de toevoeging van de loterijorganisatie verstevigt Ahoy het bestaande partnership met de VriendenLoterij en wordt de merkactivatie rondom het wielerevenement uitgebreid.
“Bij de VriendenLoterij draait het om plezier,” zegt Geert Friebel, hoofd marketing bij de VriendenLoterij. “Plezier door het winnen van prijzen, maar ook door het ervaren van mooie belevenissen met de VriendenLoterij VIP-KAART. Beleven én bewegen vergroten het plezier en komen samen in de WielerZesdaagse. Wij zijn dan ook blij dat we hieraan mogen bijdragen. Iedereen veel plezier gewenst!”
De samenwerking is onderdeel van een bredere, al langer bestaande relatie tussen de VriendenLoterij en Rotterdam Ahoy. Met het official partnership van de Zesdaagse krijgt deze relatie een nieuwe invulling. Nathalie du Bruin, manager partnerships bij Rotterdam Ahoy: “VriendenLoterij en Rotterdam Ahoy hebben al een aantal jaren een mooi partnership. Door official partner te worden van de iconische WielerZesdaagse van Rotterdam wordt dit partnership verstevigd, iets waar wij zeer blij mee zijn.”
De VriendenLoterij sluit zich aan bij drie andere official partners van het evenement: Amstel, Sanidirect en Sourcy Vitaminwater. De verwachting is dat de aanwezigheid van de partners bijdraagt aan de totaalbeleving van bezoekers en sportliefhebbers tijdens de zesdaagse wielerwedstrijd.
De WielerZesdaagse Rotterdam vindt plaats in december in Rotterdam Ahoy. Het evenement combineert topsport, entertainment en sponsoractivatie in een unieke setting waar merken en publiek elkaar ontmoeten.