Artikelen

ABN AMRO blijft Euro Hockey League ondersteunen

ABN AMRO is ook de komende drie seizoenen partner van de Euro Hockey League. Volgend seizoen zal er voor het eerst ook een vrouwencompetitie worden gespeeld.

Samenwerking Stichting Goede Doelen Nh1816 en NEMO

Stichting Goede Doelen Nh1816 levert een belangrijke bijdrage aan Humania, een nieuwe interactieve tentoonstelling over de mens van NEMO Science Museum. De thematiek van Humania past bij Nh1816 en is de reden voor de samenwerking tot en met 2024.

Unilever en KNVB bundelen krachten

De KNVB en Unilever bundelen de krachten op het vrouwenvoetbal. Naast Calvé wordt ook Andrélon partner van de OranjeLeeuwinnen in hun jacht deze zomer.

ING 30 jaar partner Concertgebouworkest

Op 20 april 2019 is ING dertig jaar global partner van het Koninklijk Concertgebouworkest. De samenwerking, die past bij de ambitie van ING om kunst en cultuur voor heel Nederland toegankelijker te maken, is op dit moment het langstlopende culturele partnership van Nederland.

Sander Haas: "Meedoen is winnen"

Sander Haas is PR- en sponsormanager van Asito en een van de sprekers op de Live Sessie van Sponsorreport op 11 juni in Den Bosch. Onlangs maakte het bedrijf bekend dat het de komende tien jaar hoofdsponsor blijft van Heracles Almelo en naamgever van het stadion. Daarnaast is Asito natuurlijk hoofdsponsor van het succesvolle curling mannenteam.

Grolsch verlengt sponsoring FC Twente met 10 jaar

FC Twente en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met nog eens 10 jaar. Afgelopen maandag werden de handtekeningen gezet onder de nieuwe samenwerkingsovereenkomst.

433: The Home of Football

Het derde grootste Instagram-account ter wereld zit gewoon in een kantoorpand in Amsterdam. Met 20 miljoen volgers via het 433 main account en een dagelijks bereik van meer dan 35 miljoen mensen via alle 433 subaccounts, kan 433 zich met zijn unieke voetbalcontent met recht ‘The Home of Football’ noemen. Floris Weisz is Chief Commercial Officer bij 433.

Kia Nederland gaat voor relevantie bij League of Legends-sponsoring

Kia Motors is begin dit jaar de wereld van e-sports ingestapt door hoofdsponsor te worden van het Europese League of Legends-kampioenschap (LEC). De finales vonden afgelopen weekend plaats in Rotterdam. Hoe kijkt Maaike Aarts, manager communications & PR bij Kia Motors Nederland, terug op de sponsoring?

Gershom Mulder en Bart van Essen gaan digital

Gershom Mulder en Bart van Essen gaan met ingang van 1 mei hun eigen onderneming starten om bedrijven en rechtenhouders te helpen in 'the digital age'.

Sanquin vestigt wereldrecord bloedgroep bepalen

Tijdens de Europese finales van de game League of Legends afgelopen weekend heeft bloedbank Sanquin het wereldrecord bloedgroep bepalen neergezet. 750-bezoekers van het event, dat plaatsvond in Rotterdam Ahoy, kregen via een vingerprik inzicht in hun bloedgroep.

Jack’s Casino opnieuw hoofdsponsor Het Festival van het Levenslied

Jack’s Casino en Het Festival van het Levenslied zijn ook komende editie partners.

SPECO en Markteffect bundelen krachten

Onderzoeksbureau Markteffect en de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg zijn een bijzonder samenwerkingsverband aan gegaan met als doel te komen tot originele, goed onderbouwde sponsormatches.

Sponsorinkomsten Stedelijk Museum gehalveerd

De sponsorinkomsten van het Stedelijk Museum in Amsterdam zijn in 2018 gehalveerd ten opzichte van 2017. Dat blijkt uit het jaarverslag van het museum.

DHL wordt partner van Team Sunweb

Team Sunweb en DHL Express in Nederland gaan komende drie jaar een partnerschap aan waarin zij hun krachten bundelen op hun respectievelijke duurzaamheidsagenda’s.

ABN AMRO lanceert samenwerking Young Impact

Per 1 april is ABN AMRO een samenwerking gestart met Young Impact, de jongerenkatalysator met een grootse missie: in 2025 moeten 1 miljoen jongeren uit ons land via hen in actie zijn gekomen voor een betere wereld.