Artikelen

Coca‑Cola en Lowlands presenteren ‘Trip down memory lane’

Deze maand viert hiphop zijn vijftigste verjaardag. Hiphop kent inmiddels een diversiteit aan muzikale en culturele aftakkingen. Lowlands biedt traditiegetrouw veel ruimte aan het genre, zo ook dit jaar! Coke Studio presenteert in samenwerking met Lowlands en Foundation Amsterdam HipHop Academy een ‘trip down memory lane’ met speciale gasten als Big2, Zoë Tauran, Adje en Sticks.

Bols gaat de festivalmarkt op

Brand partnership-bureau 10WAVES & The Lucas Bols Company laten festivalgangers kennis maken met “Ready-to-Enjoy Cocktail Tubes” van Bols tijdens het Festival Macumba & Elrow Town Festival.

European Para Championships 2023 introduceert Paraverse

In aanloop naar de European Para Championships (EPC2023) lanceert creatief sportmarketingbureau TDE in samenwerking met het topsportevenement de Paraverse. De Paraverse is een interactieve metaverse binnen Roblox, een met name onder jongeren geliefd platform, en staat volledig in het teken van de European Para Championships die van 8 tot 20 augustus plaatsvinden in Rotterdam Ahoy.

adidas gaat partnership aan met freerunster Noa Diorgina

adidas gaat een samenwerking aan met de 18-jarige freerunster; Noa Diorgina. Met indrukwekkende prestaties op haar naam, waaronder het winnen van de Female Red Bull Art of Motion World Champion-titel op haar zestiende en het behalen van goud en zilver op 'The World Games' in 2022, heeft Noa zichzelf bewezen als een groot talent in de freerun community.

Eindhoven Airport ook komende 3 jaar partner van PSV

PSV en Eindhoven Airport verlengen de huidige samenwerking met nog eens drie jaar. Daarbij dient de luchthaven als vertrek- en aankomstpunt voor de Europese trips van de hoofdmacht en wordt er samengewerkt aan de positionering en branding van de metropoolregio Brainport.

CM.com in 2024 en 2025 Event Supplier Dutch GP

CM.com heeft als Event Supplier zijn verbintenis met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix met twee jaar verlengd. CM.com is al vanaf de terugkeer van de Dutch Grand Prix in Zandvoort verantwoordelijk voor het digitale platform dat in hoge mate bijdraagt aan een optimale digitale klantbeleving van de honderdduizenden bezoekers. CM.com stopt als naamgever van het circuit.

Decathlon naamgever World Padel Tour Amsterdam Open

Decathlon en de World Padel Tour (WPT) Amsterdam Open zijn een samenwerking overeengekomen die het sportmerk tot en met 2024 als naamgever verbindt aan het grootste padeltoernooi op de internationale kalender. De WPT Decathlon Amsterdam Open vindt van 11 tot en met 15 oktober aanstaande plaats in AFAS Live.

OneCasino treedt toe tot hoogste partnersegment van VVV-Venlo

VVV-Venlo verwelkomt OneCasino in het hoogste partnersegment van de club. Vorige maand zijn VVV en OneCasino tot een overeenstemming gekomen over een partnership met een duur van twee seizoenen. Voor de twee aankomende seizoenen zal OneCasino zichtbaar zijn op verschillende prominente exposure posities in Covebo stadion - De Koel -.

TikTok official mediapartner European Para Championships

Entertainmentplatform TikTok heeft zich als Official Media Partner verbonden aan de European Para Championships. De eerste editie van het multisportevenement vindt van 8 tot 20 augustus plaats in Rotterdam. Gedurende die periode strijden atleten in tien verschillende sporten om de Europese titels.

Zemovi hoofdsponsor AZ Vrouwen

AZ heeft Zemovi, een bedrijf voor elektrisch opladen, als hoofdsponsor van het hernieuwde AZ Vrouwen-elftal aangekondigd. Het contract tussen beide partijen is vrijdagochtend in het AFAS Stadion ondertekend. De nieuwe toetreder op de Nederlandse EV charging markt heeft zich voor minstens twee jaar verbonden aan de vrouwenvoetbaltak van AZ en de komende jaren zal deze samenwerking verder worden geïntensiveerd.

Domino’s doneert SUP bijdrage aan Plastic Soup Foundation

Per 1 juli 2023 ging de nieuwe Single Used Plastic wet in. De pizzadozen zijn volledig plasticvrij en bevatten géén plastic-coating. Maar op de Thick Shakebekers, de kip buckets, de sauscups en 100ml Ben & Jerry ijs vraagt Domino’s de wettelijke bijdrage van 0,10 cent. De extra opbrengsten uit SUP wordt gedoneerd aan de Plastic Soup Foundation.

North Sea Port hoofdsponsor vier Zeeuwse en Gentse culturele Festivals

Havenbedrijf North Sea Port verbindt zich als hoofdsponsor aan vier culturele festivals in de Zeeuwse en Gentse regio: Zeeland Nazomerfestival, Festival van Zeeuws-Vlaanderen, Film Fest Gent en Gent Festival Van Vlaanderen. Samenwerken aan duurzaamheid en de dialoog om samen grenzen te verleggen, staan centraal.

NOC*NSF zoekt partners voor Paralympisch TeamNL Huis

Voor het eerst komt er tijdens de Paralympische Spelen in Parijs 2024 een autonoom Nederlands TeamNL Huis. In het sfeervolle spiegeltheater Cabaret Sauvage in Parc de la Villette zijn tijdens de Paralympische Spelen alle fans van harte welkom om de prestaties van de TeamNL-sporters in oranje mee te vieren. NOC*NSF roept zijn vaste en nieuwe partners op om het huis mede mogelijk te maken.

Max Verstappen in Heineken-reclame

In de nieuwe ‘When You Drive Never Drink’ campagne van Heineken, die vandaag gelanceerd is, speelt tweevoudig F1-wereldkampioen en Heineken 0.0 ambassadeur Max Verstappen de hoofdrol.

KNVB en partners maken Wall Stories voor de Oranjeleeuwinnen

KNVB en partners, waaronder ING, Nike, KPN, Staatsloterij, Albert Heijn en Bitvavo, hebben in samenwerking met kunstenaarscollectief Kamp Seedorf een bijzonder project onthuld, de zogenaamde ‘Wall Stories’. Op zorgvuldig gekozen locaties zijn unieke art pieces van de OranjeLeeuwinnen geplaatst, als succeswens voor het aankomend WK. Momenteel bevindt het Nederlands elftal zich in Nieuw-Zeeland ter voorbereiding op hun eerste wedstrijd tegen Portugal op 23 juli in Dunedin.