Artikelen

Clean Mat Trucks blijft nog jaren ‘thuis’ bij Vitesse

Clean Mat Trucks blijft Vitesse nog jaren trouw. De gewaardeerde partner heeft de samenwerking met de club voor drie seizoenen verlengd. Met zijn handtekening onder het contract tot medio 2026 bevestigt eigenaar Robert Kramer opnieuw zijn liefde voor de Arnhemse club.

NAM nieuwe stadionsponsor FC Emmen

De Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) is de nieuwe stadionsponsor van FC Emmen. De huidige stadionnaam “De Oude Meerdijk” verandert niet, maar het logo van de NAM is wel zichtbaar naast de stadionnaam op de gevel.

Ajax komend seizoen met Ziggo Sport op de rug

Ziggo Sport staat vanaf komend seizoen op de achterzijde van het Ajax-shirt. Hiermee vervangt hoofdsponsor Ziggo het GigaNet-logo door het logo van Nederlands’ grootste sportzender. Ziggo Sport komt onder het rugnummer te staan en zal zichtbaar zijn tijdens Eredivisie- en bekerwedstrijden.

Blue10 verlengt sponsoring Sparta

Co-sponsor Blue10 heeft het contract met Sparta Rotterdam voor 3 seizoenen verlengd. De huidige broeksponsor zal met haar logo vanaf komend seizoen de bovenzijde van de rug op het Sparta tenue bekleden tot en met ten minste het seizoen 2025-2026. Sparta neemt na 10 jaar wel afscheid van Nicoverken als shirtsponsor.

De Friesland nieuwe hoofdsponsor Mar-athon Sneek

De Friesland is de nieuwe hoofdsponsor van de Mar-athon Sneek. De zorgverzekeraar en Sportorganisatie Le Champion delen hun interesse in gezondheid en bewegen. Vanuit die interesse ondersteunt De Friesland dit hardloop- en wandelevenement, dat op zaterdag 24 juni in en rondom Sneek en het Sneekermeer plaatsvindt.

Partnership tussen BetCity en Vitesse uitgebreid: hoofdsponsor tot 2025

BetCity wordt de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. Het al lopende partnership met de Nederlandse aanbieder van sportweddenschappen is opgewaardeerd en uitgebreid naar het hoofdsponsorschap, dat voor twee seizoenen (tot medio 2025) is bezegeld. Daarmee is de opvolging van eToro definitief ingevuld.

Daikin stapt in golfsport als official partner van Joost Luiten

Daikin heeft zich als official partner verbonden aan Joost Luiten. Het Daikin logo wordt daarmee zichtbaar op de golfcap (visor) van Joost Luiten bij alle officiële toernooien en media optredens. Met een videocommercial maakt Daikin het partnership bekend.

Femke Bol ambassadeur voor Procter & Gamble

In aanloop naar de Olympische en Paralympische Spelen Parijs 2024, lanceert Procter & Gamble de ‘Everyday Champions’ campagne. Olympisch atleet Femke Bol is ambassadeur van de Everyday Champions campagne van de merken van P&G.

GoodFellows bundelt bureaus in live-ervaring

Met GoodFellows bundelen TIG Sports, Kumpany, BetterMatter, Crewfood en Eventmakers hun krachten in een bureaunetwerk dat koploper wil zijn in één gedeelde specialiteit: live-ervaring en alle daaraan verbonden marketingcommunicatie en diensten. Niels Markensteijn, Norbert Chevalier (beiden partner bij TIG Sports) en Jan Paul de Wildt (eigenaar van Kumpany) zijn de initiatiefnemers achter het gelanceerde collectief. "Voor het evenementen- en sponsoringlandschap is het goed dat initiatieven als GoodFellows worden gelanceerd."

Afdracht Nederlandse Loterij aan samenleving, sport en goede doelen blijft groeien

De afdracht van Nederlandse Loterij aan de samenleving, de sport en 18 goede doelen die zich inzetten voor gezondheid, beweging en welzijn is ook in 2022 gestegen, naar 195,1 miljoen euro. Deelnemers aan de negen spellen van Nederlandse Loterij kregen 5.829 miljoen euro prijzengeld uitgekeerd. Dit blijkt uit het jaarverslag 2022 van Nederlandse Loterij dat op maandag 15 mei is gepubliceerd.

BICT Groep nieuwe hoofdsponsor ITF The Hague 2023

BICT Groep is de nieuwe hoofdsponsor geworden van het ITF The Hague World Tennis Tournament. Het BICT Groep ITF The Hague 2023 is na het ABN AMRO Open en Tennistoernooi in Rosmalen het derde grote tennistoernooi in Nederland.

Van Donge & de Roo wordt Official Training Partner van Feyenoord

Feyenoord heeft Van Donge & de Roo als Official Training Partner aan zich gebonden. Na een succesvol eerste jaar als Partner van Feyenoord Vrouwen 1, en later ook van Feyenoord 1, zet het Rotterdamse havenbedrijf nu een volgende stap. Van Donge & de Roo volgt JEX op als training partner.

Unilever wordt sponsor van FIFA Women’s World Cup 2023

Unilever wordt met zijn persoonlijke verzorgingsproducten Official Sponsor van de FIFA Women’s World Cup 2023 in Australië en Nieuw-Zeeland. Het partnership loopt tot en met 2027. Het is de eerste keer dat Unilever met FIFA samenwerkt.

TOTO verlengt sponsorcontracten met voetbalclubs

TOTO heeft in de contracten met acht voetbalclubs de optie gelicht voor nog eens twee jaar. Daarmee lopen de partnerships tot 1 juli 2025. Het partnership met FC Utrecht eindigt aan het eind van dit seizoen.

Unibet vanaf nieuwe seizoen Official Partner FC Utrecht

Unibet treedt met ingang van het komende seizoen toe tot het selecte gezelschap van Official Partners van FC Utrecht. De Utrechtse FC heeft met de aanbieder van online kansspelen een tweejarig contract afgesloten.