Artikelen

Van Lanschot Kempen wordt hoofdpartner van StukjeNatuur

In het bos van het Noord-Brabantse Chaam, bekrachtigden Van Lanschot Kempen en Stichting StukjeNatuur gisteren een nieuwe samenwerking. Van Lanschot Kempen wordt de eerste hoofdpartner van de stichting die zich sinds 2020 inzet voor klimaatbestendige natuurontwikkeling door heel Nederland.

AFAS SB+ nieuwe titelsponsor Kasteelloop De Halve van De Haar

De Kasteelloop De Halve van De Haar kan dit jaar rekenen op AFAS SB+ als nieuwe titelsponsor voor het mooie tweedaagse sportevenement van Midden-Nederland. De samenwerking wordt aangegaan voor 2023, 2024 en 2025.

Craft en Almere City verlengen samenwerking

Craft en Almere City FC hebben een akkoord bereikt inzake een verlenging van de samenwerking tot 2026. Hierdoor zijn ook de komende seizoenen alle vertegenwoordigde elftallen van de club te zien in de kleding van Craft.

Uber introduceert muzikale Sing-along Van

Songfestivalliefhebbers kunnen nu swingend op weg naar songfestival watchparty’s in de limited edition Sing-along Van die te boeken is via de Uber app.

Beachvolleybalsters Katja en Raïsa ambassadeurs #SameDream

Katja Stam en Raïsa Schoon zijn benoemd als ambassadeurs van de campagne #SameDream. Die campagne is een initiatief van vier sportbonden en DHL Parcel, dat sponsor en logistiek partner is van de Nederlandse nationale vrouwenteams voetbal, hockey, (beach)volleybal en handbal.

Ranomi Kromowodjojo waterstofambassadeur voor Missie H2

Meervoudig olympisch, wereld- en Europees zwemkampioene Ranomi Kromowodjojo gaat tot en met de Olympische en Paralympische Spelen van 2024 in Parijs aan de slag als ambassadeur van de waterstofcoalitie Missie H2. Ranomi treedt toe tot het ambassadeursteam van Missie H2 naast olympisch kampioenen Marit Bouwmeester en Kiran Badloe.

Evian wordt official water supplier van KNLTB

Evian, leverancier van natuurlijk mineraalwater, heeft zich verbonden aan de KNLTB als Official Water Supplier. Zowel bij topsportevenementen als bij breedtesportactiviteiten op verenigingen en tennis- en padelcentra zal evian water worden aangeboden. KNLTB en evian zullen samenwerken om met speciale recyclepunten het thema duurzaamheid op verenigingen onder de aandacht te brengen.

Natuurmonumenten verbreekt banden met ING

Onder druk van kritische leden en de actiegroep FossielvrijNL heeft vereniging Natuurmonumenten de sponsorrelatie met ING verbroken.

Nieuwe campagne ING brengt emotie terug in het merk

ING lanceert vandaag een nieuwe campagne die het merk richting geeft voor de komende jaren. Hiermee wil ING de emotionele connectie met het merk verstevigen. De campagne benadrukt dat mensen zelf het beste weten wat de juiste keuzes zijn en wat het beste past in elke fase van hun leven. Het nummer 'This is my Life', gezongen door Davina Michele, speelt een centrale rol in de campagne.

Readification brengt nieuwe verhalen

Vandaag zijn twee nieuwe Verborgen Verhalen vrijgegeven voor Readification, het samenwerkingsproject tussen de Leescoalitie, NBD Biblion en Ubisoft. Deze nog niet gepubliceerde game verhalen zijn geschreven door bestsellerschrijvers Manon Uphoff en Marcel van Driel.

AS WE SPEAK lanceert De Sponsorcast: dé podcast voor de sponsorbranche

De Nederlandse sponsorbranche heeft eindelijk zijn eigen podcast. Podcastbureau AS WE SPEAK lanceert de Sponsorcast, een podcast gericht op ontwikkelingen, strategieën en trends op het gebied van sponsoring. De presentatie is in handen van Ad Maatjens.

Robey tot medio 2027 kledingpartner Vitesse

Vitesse speelt de komende vier seizoenen in Robey Sportswear. De Arnhemse club en het Nederlandse kledingmerk hebben elkaar gevonden in een contract tot medio 2027. Als nieuwe kledingpartner gaat Robey Sportswear zowel het eerste elftal als de teams van de Vitesse Voetbal Academie van (wedstrijd)kleding voorzien.

Nederlandse TV-aanbieders bieden voor Eredivisie

Vier Nederlandse TV-aanbieders -DELTA, KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo- willen zich de komende jaren samen sterk maken voor het Nederlandse voetbal en voor het kijkplezier van alle voetballiefhebbers. Daarom hebben zij gezamenlijk de Eredivisie CV (ECV) benaderd met een voorstel om voetbal via TV breder beschikbaar te maken. Het gezamenlijke bod zou resulteren in een opbrengst van twee miljard euro voor de clubs gedurende de contractperiode van 2025 tot 2035.

CPNB en Besties bundelen krachten om lezen te stimuleren bij kinderen

Stichting CPNB en Besties, de maker van fysieke luisterkaarten met innovatieve app, hebben vandaag een meerjarig partnership getekend. De samenwerking komt voort uit de gezamenlijke overtuiging dat het van het grootste belang is om jonge kinderen en hun verzorgers op innovatieve manieren in aanraking te brengen met het lezen van boeken.

Eurol voor zevende keer hoofdsponsor Hellendoorn Rally

Eurol verlengt zijn samenwerking met de Hellendoorn Rally en zal voor de zevende keer op rij de naamgever en hoofdsponsor zijn van de grootste rally van Nederland. Erik Wevers, de nieuwe voorzitter van de Stichting Hellendoorn Rally en Dennis Marsman, Marketing Manager van Eurol hebben onlangs in Markelo de samenwerkingsovereenkomst ondertekend.