Artikelen

Zeeman steunt de strijd tegen Alzheimer met de stofslof

Zeeman wil een bijdrage aan leveren aan de strijd tegen Alzheimer met de verkoop van stofsloffen. De gestreepte schoonmaakslippers van de textielketen staan symbool voor de verwarring waar mensen met de ziekte van Alzheimer elke dag mee te maken krijgen.

N.E.C. sluit partnership met Hornbach

N.E.C. heeft een partnerovereenkomst getekend met Projectbouwmarkt HORNBACH. Daarnaast is de bouw van HORNBACH Nijmegen in volle gang. De samenwerking tussen de Projectbouwmarkt en N.E.C. loopt tot en met de zomer van 2024.

BSR Agency wordt supplier van TeamNL

NOC*NSF en BSR Agency hebben de bestaande samenwerking omgezet naar een tweejarig partnership. Tot en met 2024 is BSR Agency supplier van TeamNL. Ze zijn hiermee hoofdleverancier van fotografie voor TeamNL, dat wordt ingezet op de TeamNL website en social mediakanalen.

Kunstproject van Philips legt nadruk op positieve invloed van kunst

Philips legt samen met patiënten en het grote publiek nadruk op de positieve invloed van kunst op welzijn in een nieuw gemeenschappelijk kunstproject.

T-Mobile en Samsung sponsoren Avastars

T-Mobile en Samsung werken samen met Talpa bij de nieuwe interactieve talentenshow Avastars. Vanaf 24 februari is de nieuwe talentenjacht te zien op SBS 6.

Ajax eert Dusan Tadic’ 100e doelpunt

Ajax-aanvoerder Dusan Tadic scoorde afgelopen zondag in de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Sparta Rotterdam zijn 100ste doelpunt voor Ajax. Deze unieke mijlpaal zet Ajax kracht bij door in zijn geboortestad Bačka Topola een ‘ballboard’ te plaatsen. Nadat Tadic zijn 100ste doelpunt maakte, werd dit billboard met ballen onthuld. Vanuit het bord verschenen 100 ballen waarmee de lokale jeugd kan spelen.

Seppworks wordt onderdeel van Golazo

Seppworks, een Nederlands bedrijf gespecialiseerd in het creëren en organiseren van inspirerende vitaliteitsprogramma’s, wordt onderdeel van Golazo Groep. De activiteiten van Seppworks sluiten naadloos aan bij de welzijnsprogramma’s die Golazo Groep nu al bij bedrijven aanbiedt.

Halfjaar partnershipomzet Ajax naar 20,5 miljoen

De netto-omzet van Ajax is in het eerste halfjaar van het huidige seizoen gestegen met 2% naar 119,8 miljoen euro, voornamelijk door hogere inkomsten uit partnerships. De partnershipinkomsten gingen van 18,1 miljoen naar 20,5 miljoen euro.

Daikin lanceert WK-campagne in aanloop naar 100e gouden WK-medaille

Daikin, hoofdsponsor van schaatsend Nederland, presenteert in haar WK-campagne een wel heel bijzonder feitje: Nederland is op weg naar de 100e gouden medaille op de wereldkampioenschappen. In de video blikken bondscoach Rintje Ritsma en Daikin-ambassadeur Erben Wennemars terug op de 99 gouden medailles die Nederland inmiddels heeft behaald en staat de ‘gouden plak’ van de schaatshelden centraal.

VriendenLoterij schenkt 1,5 miljoen aan Museum Prinsenhof Delft

De VriendenLoterij heeft een bijdrage van 1,5 miljoen geschonken aan het Museum Prinsenhof Delft voor de verbouwing en verduurzaming van het museum.

Jean Paul Decossaux naar Tribe Company

Voormalig commercieel directeur van de KNVB Jean Paul Decossaux heeft zich per 1 februari als strategisch adviseur aangesloten bij Tribe Company, het bureau achter events als De Vrienden van Amstel LIVE, BusinessBoost Live, Strandfestival ZAND, The Streamers en diverse sportevenementen.

Max Verstappen wordt Heineken 0.0 ambassadeur

Heineken is de komende zes jaar partner van Max Verstappen. De Oracle Red Bull Racing-rijder wordt Heineken 0.0 ambassadeur voor het stimuleren van verantwoord alcoholgebruik.

Daikin, maatschappelijk partner van de Sven Kramer Academy

Daikin, hoofdsponsor van heel schaatsend Nederland sinds 2018, slaat de handen ineen met de Sven Kramer Academy. Daikin is met dit initiatief van schaatsicoon Sven Kramer een maatschappelijk partnership aangegaan.

FC Utrecht en PLUS gaan samenwerking aan

FC Utrecht en PLUS zijn een samenwerking aangegaan. De supermarktorganisatie, waarvan het servicekantoor is gevestigd in Utrecht, is vanaf nu Foodpartner Retail van FC Utrecht. De focus ligt daarbij op de thema’s voeding, gezondheid, fit en innovatie. FC Utrecht en PLUS hebben zich tot en met medio 2025 aan elkaar verbonden, met de intentie om voor een langere periode en op verschillende vlakken met elkaar samen te werken.

NTFU en Ekoï bundelen krachten

Wielersportbond NTFU en Ekoï gaan tot minstens 2025 samenwerken. Het Franse merk is sinds 2001 actief op de internationale markt voor fiets gerelateerde producten. De samenwerking tussen de twee partners uit zich als eerst via de cursus Wegkapitein.