Artikelen

Memphis Depay stapt over op Puma

Memphis Depay gaat samenwerken met kledingsponsor Puma. Depay maakte het nieuwe via social media bekend. “It’s official! Just signed with Puma. Ready for new levels! Ooh, this is going to be fun”, schrijft Depay op Twitter als bijschrift onder zijn aankondiging. Eerder stond Depay onder contract bij Under Armour.

UEFA beëindigt sponsoring Gazprom

UEFA heeft per direct een punt gezet achter de samenwerking met Champions League-sponsor Gazprom. Eerder had ook Schalke 04 besloten alle banden met het Russische gasbedrijf te verbreken. Ook andere sportbonden hebben tot sancties besloten.

Nederlandse Loterij meest bekende sponsor van TeamNL

Nederlandse Loterij is de meest bekende sponsor van TeamNL. 32% noemt de Nederlandse kansspelorganisatie als partner van NOC*NSF. Dat blijkt uit onderzoek van Markteffect in samenwerking met Sponsorreport.

BetCity.nl op mouw Fortuna Sittard

Fortuna Sittard heeft BetCity als nieuwe partner van de club. De aanbieder van onder meer sportweddenschappen zal per direct plaats nemen op het tenue, waar het logo zal prijken op de mouw van het shirt. Vanaf komend seizoen wordt het partnership verder uitgebreid.

VDL en FC Eindhoven breiden samenwerking uit

VDL Groep prijkt volgend seizoen, voor het 17e jaar, op het Blauw-Witte shirt van FC Eindhoven. Het internationale industriële familiebedrijf, met het hoofdkantoor in Eindhoven, spreekt opnieuw haar vertrouwen uit in FC Eindhoven. Naast het verlengen van de samenwerking tot en met 2025 wordt het partnership uitgebreid.

Halfjaar partnershipomzet Ajax gestegen naar € 18,1 miljoen

De partnershipomzet van Ajax is in het eerste half jaar van het seizoen 2021/22 gestegen met € 3,6 miljoen naar € 18,1 miljoen. Dat blijkt uit de halfjaarcijfers van de club.

Hyundai verlengt sponsoring Van Gogh Museum

Hyundai en het Van Gogh Museum hebben het zevende jaar van hun partnership bezegeld met het nieuwste model van de Hyundai IONIQ 5 en KONA Electric gehuld in details van meesterwerken van Van Gogh. Door op een duurzame manier de kunst en het verhaal van Vincent van Gogh naar mensen toe te brengen, wil Hyundai bijdragen aan een toegankelijker museum.

ZLM verlengt naamgeving ZLM Tour

ZLM Verzekeringen heeft het sponsorcontract met Libéma Profcycling voor de naamgeving van de ZLM Tour met meerdere jaren verlengd.

Van Mossel en Willem II verlengen samenwerking

Van Mossel Automotive Groep en Willem II verlengen na 30 jaar samenwerking het huidige sponsorcontract met nog eens drie jaar. Daarmee is Van Mossel minstens tot en met het seizoen 2024 – 2025 de officiële mobiliteitspartner van de Tricolores.

Bredase Singelloop en hoofdsponsor Amgen verlengen contract met 5 jaar

Recent heeft de Bredase Singelloop een akkoord bereikt met Amgen over de verlenging van het hoofdsponsorschap van de Bredase Singelloop voor een extra periode van vijf jaar.

Profile hoofdpartner autoprogramma Geluk op Wielen

Bandenspecialist Profile is de hoofdpartner van het nieuwe nieuwe autoprogramma ‘Geluk Op Wielen’. Het programma helpt automobilisten om hun brandstofverbruik te verlagen en onnodige kosten voor onderhoud en reparatie te voorkomen. De eerste aflevering van Geluk Op Wielen is zaterdag 5 maart, circa 15:30 uur te zien op SBS6.

Boels nieuwe partner Amstel Gold Race

Boels Rental en de Amstel Gold Race zijn een hernieuwd partnerschap aangegaan voor de komende 3 jaar. Lokale betrokkenheid zit in he DNA van het Limburgse verhuurbedrijf, dat is uitgegroeid naar een internationale organisatie actief in 18 landen.

SponsorRingen-uitreiking live op 11 april

De live-uitreiking van de SponsorRingen vindt plaats op 11 april 2022 in het Postillion Hotel & Convention Centre te Amsterdam.

NOC*NSF en Princess Traveller samen verder tot en met Parijs 2024

Maandag 21 februari a.s. komen de laatste sporters terug van de Olympische Winterspelen Beijing 2022 met een enorme hoeveelheid medailles in de koffer. Een mooi moment om de verlengde samenwerking tussen Princess Traveller en NOC*NSF aan te kondigen. Princess Traveller zal in ieder geval tot en met de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024 de Official Travelgear Partner blijven van NOC*NSF.

Esther Vergeer in Calvé-campagne

Esther Vergeer speelt de hoofdrol in de nieuwe “wie is er niet groot mee geworden” campagne van Calvé. Daarmee is de jonge versie van Esther de zesde sporter die te zien is in de serie.