Artikelen

ABN AMRO nog drie jaar hoofdsponsor WTT

ABN AMRO blijft in ieder geval tot en met 2014 hoofdsponsor van het ABN AMRO World Tennis Tournament.

PSV vindt nieuwe businesspartners

PSV heeft een aantal sponsorcontracten verlengd en twee nieuwe sponsors gevonden.

Zuka wil Vitesse-sponsoring stoppen

Vitesse raakt hoofd- en shirtsponsor Zuka.nl kwijt. De makelaarsorganisatie heeft zaterdag op twitter aangekondigd direct te stoppen met de sponsoring. Volgens Vitesse is het bericht 'voorbarig'.

Deutsche Bank corporate partner Concertgebouw

Met ingang van 1 januari 2011 gaan Deutsche Bank en Het Concertgebouw NV een exclusief partnership aan voor een periode van ten minste 5 jaar. Daarmee verbindt Deutsche Bank zich tevens als corporate partner aan het 125-jarig jubileum van Het Concertgebouw in 2013.

Burrda kledingsponsor bij FC Twente

FC Twente heeft in Burrda een nieuwe kledingsponsor gevonden.

AkzoNobel hoofdsponsor Mode Biennale

Voor de vierde editie van de Arnhem Mode Biennale gaat het modefestival een partnership aan met AkzoNobel.

Sponsors verlengen met Rabo-wielerploeg

Naast hoofdsponsor Rabobank verlengt nog een groot aantal andere sponsors hun contracten met de Rabo-wielerploeg.

NGF en Van Lanschot verlengen hoofdsponsoring

De Nederlandse Golf Federatie (NGF) en Van Lanschot Bankiers hebben de bestaande hoofdsponsorovereenkomst verlengd.

NIVEA for Men introduceert Eredivisie kleedkamerhanddoek

NIVEA for Men introduceert de speciale NIVEA for Men Eredivisie kleedkamerhanddoek met klittenband.

Essent blijft World Cup sponsor

Essent is ook de komende vier jaar hoofdsponsor van de ISU World Cup bij het langebaanschaatsen.

Uitbreiding samenwerking Accon avm en Roda

Accon avm en Roda JC Kerkrade hebben overeenstemming bereikt om ook met de naam van Accon avm op de achterzijde van het shirt te verschijnen voor de rest van het seizoen.

Philips beëindigt sponsoring Concertgebouworkest

Philips heeft het hoofdsponsorschap van het Koninklijk Concertgebouworkest niet verlengd.

NN wordt hoofdsponsor Doe een Wens

Nationale-Nederlanden neemt per 1 januari 2011 het hoofdsponsorschap van Doe Een Wens Stichting Nederland over van RVS.

Reacties op afscheid AEGON als hoofdsponsor KNSB

AEGON neemt na 25 jaar afscheid van het schaatsen. KPN is de komende vier jaar de nieuwe hoofdsponsor van de KNSB. KPN wil komende jaren samen met de KNSB de Nederlandse schaatssport in zowel de breedte als de diepte verder ontwikkelen. Lees hier de reacties van de betrokkenen.

Graydon levert bijdrage aan VI

RTL 7 en Graydon Nederland hebben besloten om per direct een samenwerking aan te gaan met Voetbal International.