Artikelen

Grolsch nieuwe partner Eye Filmmuseum

Eye Filmmuseum in Amsterdam en Koninklijke Grolsch hebben voor de komende vijf jaar een samenwerkingsovereenkomst getekend. Per 1 januari 2024 is Grolsch de exclusieve bierleverancier van Eye Filmmuseum. Grolsch steunt al decennialang de filmcultuur in Nederland. Eye en Grolsch delen een liefde voor vakmanschap, samenzijn en duurzaamheid.

Havenbedrijf Rotterdam sponsort Wereldhavendagen opnieuw voor vijf jaar

Havenbedrijf Rotterdam en de Stichting Wereldhavenfestival Rotterdam hebben een nieuw sponsorcontract gesloten. Daardoor zal ook de komende vijf jaar het Havenbedrijf optreden als hoofdsponsor van dit grootschalig, drie dagen durende evenement dat jaarlijks in het begin van september wordt georganiseerd op de kades rond de Erasmusbrug.

Punt-uit nieuwe mouwsponsor FC Emmen

Vanaf de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag op vrijdag 26 januari staat het logo van Punt-uit E-fulfilment op de mouw van de FC Emmen-wedstrijdshirts. Daarnaast wordt de logistieke en fulfilmentdienstverlener ook businesspartner van de club en sponsor van het Doelpunt van de Maand.

Lexus partner van ATP Tour en ABN AMRO Open

Lexus en ATP (Association of Tennis Professionals) hebben afspraken gemaakt voor een meerjarige samenwerking. Met ingang van 2024 is Lexus de nieuwe Platinum Partner en Official Automotive Partner van de ATP Tour. Lexus gaat geëlektrificeerde modellen inzetten voor het vervoeren van spelers, officials en gasten tijdens een aantal ATP-toernooien, waaronder het ABN AMRO Open.

Holland Casino, Amstel en VodafoneZiggo genomineerd voor Live Entertainment Production Awards

Holland Casino, Amstel en VodafoneZiggo zijn genomineerd als Sponsor van het Jaar voor de Live Entertainment Production Awards (LEPA). Dat werd bekendgemaakt tijdens Eurosonic Noorderslag.

ABN AMRO en de Esther Vergeer Foundation zetten succesvol partnership voort

ABN AMRO en de Esther Vergeer Foundation hebben hun samenwerking met twee jaar verlengd. De bank blijft de stichting de komende jaren steunen, met als doel om kinderen met een lichamelijke beperking en/of chronische aandoening - net als alle andere kinderen - de kracht van sport te laten ervaren. Samen organiseren zij onder andere het Sportfestival tijdens het ABN AMRO Open tennistoernooi.

DHL presenting partner EK Beachvolleybal 2024 in Nederland

DHL verbindt zich als presenting partner aan het EK Beachvolleybal voor mannen en vrouwen, dat dit jaar in Nederland wordt gehouden. Als trotse sponsor en logistiek partner van de TeamNL Volleybaldames en de vrouwen van Beach TeamNL vergroot DHL daarmee zijn support aan het Nederlandse volleybal.

Partnership Dunlop & K•Swiss met KNLTB met 3 jaar verlengd

Ook de komende 3 jaar zijn Dunlop en K•Swiss Official Partner van de KNLTB. Het partnership werd tijdens een feestelijke bijeenkomst op het NTC in december officieel verlengd. Zowel tennis als padel mag rekenen op de ondersteuning van materialen zoals ballen, rackets, accessoires en kleding.

Inzenden SponsorRingen verlengd tot 4 februari

De mogelijkheid om je case in te zenden voor een SponsorRing is verlengd tot en met zondag 4 februari.

De ZuidasRun presenteert Yet als nieuwe hoofdsponsor

Yet, hét online platform met ervaren experts om grip te krijgen op obstakels en uitdagingen in werk óf privéleven, is vanaf dit jaar titelsponsor van de ZuidasRun. Het merk heeft zich voor minimaal 3 jaar als hoofdsponsor aan de ZuidasRun verbonden. De ZuidasRun is jaarlijks één van de grootste B2B hardloop evenementen van Nederland.

Sander Kruis wordt commercieel directeur Visma | Lease a Bike

Sander Kruis maakt promotie bij Team Visma | Lease a Bike en is met ingang van dit jaar commercieel directeur van de Nederlandse formatie.

IOC en AB InBev kondigen een wereldwijd Olympisch Partnerschap aan

Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) heeft vandaag aangekondigd dat AB InBev, ‘s werelds grootste brouwer, tot in 2028 een wereldwijde Olympische partner wordt (TOP Partner). Corona Cero, een alcoholvrij bier, zal de wereldwijde biersponsor worden van de Olympische Spelen. Hiermee wordt de nadruk gelegd op het inzetten op verantwoorde alcoholconsumptie en op het bouwen aan een betere wereld, zowel door het IOC als door AB InBev.

Enterprise pakt uit met Ajax Vrouwen in de Champions League

De Ajax Vrouwen staan voor twee cruciale laatste groepswedstrijden in de UEFA Women’s Champions League. Enterprise Car Sharing & Rental is Official Supplier van Ajax en biedt fans de kans op een geheel verzorgde roadtrip naar de wedstrijd tegen Paris Saint Germain in Parc des Princes. Dat is voor een Nederlandse club de allereerste georganiseerde supportersreis naar een internationale uitwedstrijd. Daarnaast is Enterprise sponsor van de live-uitzendingen bij de NOS en met LED-boarding zichtbaar bij het laatste groepsduel thuis tegen AS Roma.

Tribe Security nieuwe hoofdsponsor Roda JC

TRIBE Security (voorheen Intelligent Security) is vanaf het seizoen 2024-2025 de hoofdsponsor van Roda JC en wordt daarmee de meest prominente partner binnen de club voor twee seizoenen. TRIBE Security is gespecialiseerd in alles wat mensen, omgevingen en samenkomsten beveiligt. Net als Roda JC heeft TRIBE Security de maatschappelijke impact in de regio hoog in het vaandel staan. Het logo zal vanaf volgend seizoen op het geel-zwarte shirt prijken.

Team AH – Zaanlander in wintercampagne Albert Heijn

Het Albert Heijn - Zaanlander schaatsteam heeft samen met supermarktmanager Ilse en haar gezin een prominente rol in de nieuwe TVC voor de wintercampagne van Albert Heijn. De kern van de campagne zijn lekkere winterse gerechten op een makkelijke en betaalbare manier.