Artikelen

GirlPower Radio langer hoofdsponsor ADO Den Haag Vrouwen

GirlPower Radio heeft een nieuw, driejarig contract getekend als hoofdsponsor van het eerste elftal en de jeugdelftallen van ADO Den Haag Vrouwen. Het radiostation is tevens naar Strategisch Partner van ADO Den Haag gegroeid.

Pride Amsterdam kiest KPN als Official Technology Partner

Als trouwe partner vaart KPN dit jaar niet op één maar op alle boten mee van Pride Amsterdam. De boten tijdens de Canal Parade worden dit jaar uitgerust met slimme sensoren van KPN. Deze zorgen er onder andere voor dat de boten op juiste afstand achter elkaar blijven varen én dat ze op elk moment gelokaliseerd kunnen worden. Daarmee draagt KPN bij aan de veiligheid van Nederlands grootste botenparade.

EA SPORTS en de Eredivisie verlengen samenwerking

Electronics Arts en de Eredivisie CV hebben een meerjarige verlenging van het partnership met EA SPORTS aangekondigd.

Maaza viert Rotterdam Unlimited Zomercarnaval met tropische dranken én ijs

Maaza, bekend van de tropische fruitdranken, heeft de handen ineengeslagen met Rotterdam Unlimited om het Zomercarnaval in Rotterdam groots te vieren. Het van oorsprong Indiase merk legt al 50 jaar de focus op genieten en past daardoor perfect bij het Zomercarnaval. De merknaam Maaza betekent namelijk ‘genieten’ in Hindi.

Calvé en Nederlandse Loterij worden Official Partner van European Para Championships 2023

Calvé pindakaas heeft zich als Official Partner verbonden aan de European Para Championships (EPC). Ook Nederlandse Loterij is Official Partner geworden. De eerste editie van het multisport-evenement vindt plaats van 8 tot 20 augustus in Rotterdam. Atleten in tien verschillende parasporten zullen dan strijden om de Europese titels.

Tour de France Femmes avec Zwift 2024 start in Nederland

Rotterdam, Den Haag en Dordrecht zijn in 2024 gastheer van de eerste buitenlandse start van de Tour de France Femmes avec Zwift. Op 12 en 13 augustus worden er drie etappes verreden in de regio, waarvan de eerste start in Rotterdam en finisht in Den Haag. De tweede etappe start dinsdagochtend op 13 augustus in Dordrecht en finisht in Rotterdam. In de middag is er een tijdrit in het centrum van Rotterdam. Op 25 oktober worden in Parijs de volledige routes bekend gemaakt.

Tweede Divisie wordt Betnation Divisie

De naam van de Tweede Divisie voetbal verandert van Jack's League in Betnation Divisie. Betnation heeft een contract voor twee seizoenen getekend. Medio 2025 zal de naam van de competitie weer veranderen.

Arrow nieuwe naamgever Arrow Venloop

Vanaf de nieuwe editie in 2024 zal Arrow optreden als de nieuwe hoofdsponsor van de Venloop. Arrow heeft een contract voor vier jaar getekend.

Feyenoord Vrouwen 1 vindt in CSU vierde nieuwe partner

CSU heeft zich per 1 juli 2023 als Official Partner aan Feyenoord Vrouwen 1 verbonden. Het schoonmaakbedrijf, onder andere actief in de branches Zorg, Kantoren, Hotels en Recreatie, wil in ieder geval de komende drie seizoenen bijdragen aan de verdere ontwikkeling van het professionele vrouwenvoetbal bij Feyenoord.

BetCity nieuwe hoofdsponsor Open Golf Tour

BetCity is naamgevend hoofdsponsor geworden van de Open Golf Tour. De samenwerking met BetCity moet het Nederlandse circuit voor lage handicappers kans geven zich verder te ontwikkelen.

EY verbindt naam aan Gouden Kalveren Gala

Accountants- en adviesorganisatie EY breidt de samenwerking met het Nederlands Film Festival uit en wordt naamgever van het EY Gouden Kalveren Gala. Tijdens dit jaarlijkse filmspektakel worden de Gouden Kalveren uitgereikt, de belangrijkste prijzen in Nederland voor films, series, documentaires en digitale cultuur.

711 Casino prijkt op rug FC Emmen-tenue

Komend seizoen zal 711 Casino bovenaan op de rug van het FC Emmen-tenue prijken. Het online casino en de Drentse club zijn begin vorige week een samenwerking aangegaan van twee seizoenen.

TikTok officieel content partner van Tomorrowland

TikTok wordt een officiële content partner van Tomorrowland. De samenwerking moet zorgen voor een nog spectaculairdere reis in de wereld van muziek, eenheid en magie voor de wereldwijde community.

Betnation hoofdsponsor van Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles heeft met ingang van het seizoen 2023/2024 een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Vorige week maandag (26 juni) werd door Betnation een handtekening gezet onder een sponsorovereenkomst van twee jaar.

EFDN: voetbal in beweging

Van het European Football for Development Network (EFDN) wordt wel eens gezegd dat het misschien wel het best bewaarde geheim in het Europese voetbal is. Toch heeft het netwerk inmiddels meer dan 160 clubs, competities en bonden uit het Europese profvoetbal als lid! Op 4 juli is door EFDN de ‘More than Football Movement’ aangekondigd. Het initiatief biedt commerciële partijen de mogelijkheid zich te verbinden aan de maatschappelijke projecten die EFDN bij de Europese voetbalclubs uitrolt. Een interview met oprichter Hubert Rovers en adviseur Renee Balkema.