Artikelen

Hillenaar Outdoor wordt 1% FairShare® partner van Fonds Gehandicaptensport

Hillenaar Outdoor wordt 1% FairShare® partner van Fonds Gehandicaptensport. Met de nieuwe samenwerking wil Hillenaar Outdoor de toewijding benadrukken om bij te dragen aan maatschappelijke doeleinden. Met als specifieke doel om de integratie van sporters met een beperking te bevorderen en het bewustzijn over inclusiviteit in de sportwereld te vergroten.

SPORTFIVE exclusieve sales agent Hospitality Programma EURO 2024

Naast vele anderen landen is SPORTFIVE ook in Nederland de exclusieve sales agent van het Officiële Hospitality Programma voor de UEFA EURO 2024™. Dit houdt in dat SPORTFIVE in Nederland exclusiviteit heeft op de verkoop van alle Hospitality arrangementen voor de UEFA EURO 2024™ in Duitsland.

Bitvavo laat Oranje-fans brullen

Dankzij geavanceerde technologie wil Bitvavo, partner van de KNVB, de innerlijke leeuw van alle voetballiefhebbers in Nederland laten brullen. Om deze boodschap extra kracht bij te zetten heeft Bitvavo oranjelegendes Marco van Basten en Anouk Hoogendijk uitgenodigd in een innovatieve studio en ze daar geconfronteerd met hologrammen van zichzelf én de Oranje leeuw.

Hansaplast en Rode Kruis vergroten EHBO-kennis

Hansaplast lanceert in samenwerking met het Rode Kruis het EHBO weetjes kwartetspel. In week 24 en 25 wordt dit spel gratis meegegeven bij aankoop van twee Hansaplast producten bij Kruidvat.

Sparta en Robey verlengen samenwerking tot medio 2028

Sparta Rotterdam en Robey Sportswear hebben de huidige verbintenis, welke loopt tot medio 2024, opengebroken en verlengd tot ten minste het seizoen 2027-2028. De huidige kledingpartner treedt vanaf het komende seizoen tevens toe tot het co-sponsor segment van Sparta. Ook met VNOM en BICT zijn de partnerships verlengd.

NOC*NSF verlengt en intensiveert met M line

NOC*NSF en M line, de vaste leverancier van matrassen en kussens voor TeamNL, onze sporters in oranje, intensiveren de samenwerking. Doel is om het effect van goede slaap op de sportprestaties zo optimaal mogelijk te benutten met onderzoek en kennisdeling. De samenwerking met M line wordt tevens verlengd tot en met 2026.

ZLM Verzekeringen verlengt hoofdsponsorschap ZLM Tour met twee jaar

Hoofdsponsor ZLM Verzekeringen heeft haar contract met de meerdaagse wielerkoers ZLM Tour met twee jaar verlengd. Zo maken de hoofdsponsor en organisator Libéma Profcycling vandaag gezamenlijk bekend. De Zeeuwse verzekeraar is al sinds 2011 titelpartner van de ZLM Tour.

Windpark Fryslân nieuwe hoofdsponsor Fries Museum

Windpark Fryslân wordt de nieuwe hoofdsponsor van het Fries Museum in Leeuwarden. Kris Callens, directeur van het Fries Museum en Huib Morelisse, bestuursvoorzitter van Windpark Fryslân ondertekenden de samenwerkingsovereenkomst. Het partnerschap kent een looptijd van drie jaar en een optie voor nog twee jaar.

Ajax verlengt partnership met MASCOT Workwear

Ajax en MASCOT WORKWEAR hebben hun partnership verlengd. MASCOT blijft tot en met 2025 Official Supplier van Ajax en zet de diverse exposure-mogelijkheden van Ajax in om een positieve bijdrage te leveren aan hun merkbekendheid en merkwaardering. De hospitality-mogelijkheden die Ajax blijft bieden dragen daar ook aan bij.

UEFA lanceert samen met Triple Double #FootbALL campagne

In aanloop naar de UEFA Champions League Finale van zaterdag 10 juni lanceert UEFA haar nieuwste voetbal-maatschappelijke campagne. Met de campagne #FootbALL wil UEFA mensen tot inzicht laten komen dat hoe verschillend we ook zijn, we allemaal welkom zijn in het voetbal. Sportmarketingbureau Triple Double is verantwoordelijk voor de strategie en creatie van deze campagne.

AVEC hoofdsponsor van Willem II

AVEC is in het seizoen 2023-2024 hoofdsponsor van Willem II. De derde periodepartner van afgelopen jaar is de samenwerking zo goed bevallen, waarop AVEC-directeur Stefan Lanslots heeft aangegeven in het aanstaande seizoen het héle jaar het rood-wit-blauwe shirt te willen sieren. AVEC is en blijft eveneens maatschappelijk partner van Willem II Betrokken.

Kia Europe start partnerships om verantwoord om te gaan met oceaanafval

Kia Europe kondigt op World Oceans Day vier nieuwe partnerships aan met gelijkgestemde start-ups: Polyola, Odyssey Innovation, Sieve en Waterhaul. Kia vindt dat een duurzame toekomst alleen kan worden bereikt door samenwerking en creëert dan ook een beweging met partners die hetzelfde doel hebben.

Matrix wordt official supplier European Para Championships

Matrix, de toonaangevende leverancier van fitnesstoestellen, gaat een samenwerking aan met de European Para Championships 2023. Als Official Supplier verzorgt Matrix onder andere de inrichting van een fitnessruimte in Rotterdam Ahoy, ten behoeve van de wedstrijdvoorbereiding van de atleten. De EPC, een multi-sportevenement met tien EK’s in verschillende parasporten, vindt plaats van 8-20 augustus in Rotterdam.

BetCity nieuwe hoofdsponsor Elfstedenrace

BetCity is per direct de nieuwe naam- en hoofdsponsor van de Elfstedenrace, de profklassieker voor mannen die vorig jaar voor het eerst verreden werd onder de naam Visit Friesland Elfstedenrace. De Nederlandse aanbieder van sportweddenschappen en organisator Courage Events kwamen een overeenkomst voor drie jaar overeen.

Rabobank maatschappelijk partner Amsterdam 750

Tijdens een bijeenkomst op 6 juni in Podium Mozaïek is bekend gemaakt dat de Rabobank Officieel Maatschappelijk Partner wordt van de viering van het jubileumjaar Amsterdam 750.