Artikelen

CPNB en Besties bundelen krachten om lezen te stimuleren bij kinderen

Stichting CPNB en Besties, de maker van fysieke luisterkaarten met innovatieve app, hebben vandaag een meerjarig partnership getekend. De samenwerking komt voort uit de gezamenlijke overtuiging dat het van het grootste belang is om jonge kinderen en hun verzorgers op innovatieve manieren in aanraking te brengen met het lezen van boeken.

Eurol voor zevende keer hoofdsponsor Hellendoorn Rally

Eurol verlengt zijn samenwerking met de Hellendoorn Rally en zal voor de zevende keer op rij de naamgever en hoofdsponsor zijn van de grootste rally van Nederland. Erik Wevers, de nieuwe voorzitter van de Stichting Hellendoorn Rally en Dennis Marsman, Marketing Manager van Eurol hebben onlangs in Markelo de samenwerkingsovereenkomst ondertekend.

Allianz ‘verzekeringspartner van de zwemsport’

Allianz Benelux en de Koninklijke Nederlandse Zwembond (KNZB) gaan voor 3 jaar een partnership aan. Allianz ondersteunt hiermee de KNZB in haar missie om voor iedereen in Nederland een leven lang zwemmen mogelijk te maken. Het partnership sluit aan bij de purpose van Allianz - ‘We secure your future’.

Eerbetoon aan de Golden Earring

Nederlands grootste rockband Golden Earring heeft voortijdig moeten stoppen omdat gitarist George Kooymans aan de dodelijke ziekte ALS lijdt. Daardoor heeft de band geen afscheidsconcert kunnen geven voor de fans. Via een bijzonder concert én een documentaire onder de gezamenlijke titel ‘De Earring & ik’ komt er alsnog een eerbetoon aan de band, met als insteek een zo hoog mogelijk opbrengst voor de Stichting ALS. En natuurlijk zijn er ook sponsors nodig.

Castore teamwear- en merchandise partner FC Twente

FC Twente en Castore gaan met ingang van het seizoen 2023–2024 een meerjarige verbintenis aan voor het leveren van wedstrijd- en trainingskleding als ook merchandise.

Univé Buurtfonds hoofdpartner van Arcadia

Cultuurtriënnale Arcadia en Univé gaan opnieuw een partnerschap aan. Ook bij de eerste editie van Arcadia werkten de twee al samen.

Blue Band helpt het Nationaal Schoolontbijt aan 100.000 ontbijtjes

In het kader van hun 100-jarig bestaan doneert Blue Band 100.000 ontbijtjes aan leerlingen die dat hard nodig hebben. Met de campagne ‘Smeer een Broodje Doneer’ wordt tot 6 november voor ieder verkocht kuipje Blue Band automatisch een bedrag gedoneerd aan het Nationaal Schoolontbijt. De campagne is 20 april gelanceerd met een Panel Talk-event over het belang van een gezond ontbijt.

Ocean Live Park tijdens The Ocean Race Stopover in Den Haag

Van zondag 11 tot en met donderdag 15 juni 2023 is de haven van Scheveningen het middelpunt van The Ocean Race, de legendarische zeilrace rond de wereld. Tijdens de stopover zijn wordt in Den Haag het ‘Ocean Live Park’ georganiseerd, waar alle bezoekers gratis vijf dagen lang kunnen genieten van een programma voor watersporters, dagjesmensen en het bedrijfsleven.

Uitgever PXR nieuwe 1%FairShare partner van Fonds Gehandicaptensport

Uitgever PXR en Fonds Gehandicaptensport zijn een nieuwe 1%FairShare® partnership aangegaan. Het doel van de samenwerking is om de integratie van sporters met een beperking te bevorderen en het bewustzijn over inclusiviteit in de sportwereld te vergroten.

Uitreiking SponsorRingen op 22 juni

De uitreiking van de SponsorRingen is op donderdag 22 juni 2023 vanaf 17.00 uur in AFAS Live in Amsterdam.

Opkomend talent Latanya Alberto verwezenlijkt droom op NN North Sea Jazz

Op 9 juli 2023 is het voor artiest, zangeres en songwriter Latanya Alberto zover: ze maakt haar debuut op het NN North Sea Jazz Festival. Als opkomend talent kijkt zij al lange tijd uit om haar zangtalenten aan een groter publiek te tonen en daarnaast meer aandacht te vragen voor belangrijke maatschappelijke thema’s. Nationale-Nederlanden support de creatieve duizendpoot en geeft haar een podium om haar dromen te verwezenlijken.

FC Utrecht verwelkomt Castore als Official Partner

FC Utrecht heeft een meerjarige overeenkomst afgesloten met Castore. Het Engelse kledingmerk is als Official Partner aan de Utrechtse FC verbonden. Castore is vanaf komend seizoen kledingsponsor en merchandisepartner van de Utrechters.

TU Delft en TOTO Dart Kings ontwikkelen nieuwe dartspijl

Delftse onderzoekers hebben mogelijk een baanbrekende dartpijl ontwikkeld die de prestaties van topdarters aanzienlijk kan verbeteren. De nieuwe dartpijl is ontworpen met kennis uit de aerodynamica en vliegmechanica met als doel om spelers meer controle te geven over hun worp. Op dinsdag 18 april brachten vijf Nederlandse topdarters, bekend als de TOTO Dart Kings, een bezoek aan de TU Delft om de pijl te testen.

Ajax speelt tegen AFC Richmond in TV-serie

In de nieuwste aflevering van de populaire serie Ted Lasso neemt AFC Richmond het in een oefenwedstrijd op tegen AFC Ajax. De Amsterdamse club is daarmee de eerste niet-Premier League club ooit in de serie.

RSM nieuwe partner NOC*NSF

Accountantsorganisatie en financieel adviseur RSM wordt de nieuwe partner van NOC*NSF. RSM zet haar expertise in om topsporters te adviseren bij fiscale en accountancy vragen. Ook komt er een fiscale helpdesk voor sportbonden. RSM ziet het partnership bovendien als mooie kans om nieuw talent te werven; de verbinding met sport draagt bij aan de positie van RSM als werkgever en dat is belangrijk op de huidige krappe arbeidsmarkt.