Artikelen

Cavallaro Napoli fashion partner Ziggo Dome

Cavallaro Napoli wordt de officiële fashion partner van de Ziggo Dome Business Club. Het contract werd deze week getekend voorafgaand aan het concert van de Italiaanse band Måneskin in de Ziggo Dome. Later dit concertseizoen zal het gehele hospitality team van de Ziggo Dome Business Club de kleding van het merk Cavallaro Napoli dragen.

Hyundai en Van Gogh Museum bevestigen opnieuw duurzaam partnership

Vanuit een gedeelde passie voor kunst, natuur en design bezegelen autofabrikant Hyundai en het Van Gogh Museum het achtste jaar van hun partnership met de inzet van twee elektrische auto’s gehuld in details van meesterwerken van Van Gogh. Door op een duurzame manier de kunst en het verhaal van Vincent van Gogh naar mensen toe te brengen, wil Hyundai bijdragen aan de toegankelijkheid van het museum dat dit jaar zijn vijftigjarig bestaan viert.

Telstar heeft vacature voor een full time hoofdsponsor

Telstar heeft een vacature geplaatst voor een full time hoofdsponsor van de voetbalclub. De positie komt vrij doordat het hoofdsponsorschap van Buko na drie jaar eindigt.

Verlenging sponsoring BouwGarant met JBN

Judo Bond Nederland en BouwGarant verlengen de maatschappelijke samenwerking met een jaar. De focus van de samenwerking ligt wederom op het zoveel mogelijk kinderen kennis laten maken met de budosport. Met de 'Gun je kind judo'-campagne willen beide partijen ouders laten zien hoeveel de judosport voor hun zoon of dochter kan betekenen.

Spinder Bike Carriers langer sponsor Amstel Gold Race

De Amstel Gold Race en Tradekar verlengen hun samenwerking. In 2023 wordt de sponsoring van Tradekar zelfs uitgebreid. Sinds 2015 is Tradekar met hun merk Spinder partner van de Amstel Gold Race.

Shortlists SponsorRingen bekend

De Stichting SponsorRingen heeft de shortlists bekendgemaakt voor de uitreiking van de prijs in juni 2023 in de vier hoofdcategorieën Sport, Cultuur & Entertainment, Maatschappij en Media.

Grolsch helpt Bevrijdingsfestival Utrecht

Het Bevrijdingsfestival Utrecht kan op 5 mei toch doorgaan, dankzij een garantstelling van het K.F. Hein Fonds en Koninklijke Grolsch. De twee partijen vinden het vieren van de vrijheid zo belangrijk dat ze te hulp zijn geschoten. De steun is een gezamenlijke inzet naast de extra bijdrage van de gemeente Utrecht en provincie Utrecht van ieder 50.000 euro eerder dit jaar. Er is niet bekend gemaakt hoe groot de financiële injectie van de twee particuliere partijen is.

De grenzeloze ambities van T-Mobile en NOC*NSF

T-Mobile Nederland is de nieuwe partner van NOC*NSF en Team NL. Met de Unlimited Ambitie van T-Mobile wordt daarmee de komende vier jaar een Unlimited Support gegeven aan NOC*NSF en alle 28 sportbonden binnen TeamNL.

Cupra wordt partner van Plaza Padel

CUPRA is de komende twee jaar ‘official partner’ van Plaza Padel. Met deze nieuwe samenwerking onderstreept CUPRA opnieuw zijn voorliefde voor de padelsport en vertaalt het merk de internationale padelstrategie op geheel eigen wijze door in Nederland. Naast het internationale sponsorship van de World Padel Tour is CUPRA in ons land ook ‘Founding Partner’ van KNLTB Padel en ondersteunt het Sten Richters - de nummer 1 op de nationale padel-courts - in zijn weg naar de internationale top.

Zeeman steunt de strijd tegen Alzheimer met de stofslof

Zeeman wil een bijdrage aan leveren aan de strijd tegen Alzheimer met de verkoop van stofsloffen. De gestreepte schoonmaakslippers van de textielketen staan symbool voor de verwarring waar mensen met de ziekte van Alzheimer elke dag mee te maken krijgen.

N.E.C. sluit partnership met Hornbach

N.E.C. heeft een partnerovereenkomst getekend met Projectbouwmarkt HORNBACH. Daarnaast is de bouw van HORNBACH Nijmegen in volle gang. De samenwerking tussen de Projectbouwmarkt en N.E.C. loopt tot en met de zomer van 2024.

BSR Agency wordt supplier van TeamNL

NOC*NSF en BSR Agency hebben de bestaande samenwerking omgezet naar een tweejarig partnership. Tot en met 2024 is BSR Agency supplier van TeamNL. Ze zijn hiermee hoofdleverancier van fotografie voor TeamNL, dat wordt ingezet op de TeamNL website en social mediakanalen.

Kunstproject van Philips legt nadruk op positieve invloed van kunst

Philips legt samen met patiënten en het grote publiek nadruk op de positieve invloed van kunst op welzijn in een nieuw gemeenschappelijk kunstproject.

T-Mobile en Samsung sponsoren Avastars

T-Mobile en Samsung werken samen met Talpa bij de nieuwe interactieve talentenshow Avastars. Vanaf 24 februari is de nieuwe talentenjacht te zien op SBS 6.

Ajax eert Dusan Tadic’ 100e doelpunt

Ajax-aanvoerder Dusan Tadic scoorde afgelopen zondag in de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Sparta Rotterdam zijn 100ste doelpunt voor Ajax. Deze unieke mijlpaal zet Ajax kracht bij door in zijn geboortestad Bačka Topola een ‘ballboard’ te plaatsen. Nadat Tadic zijn 100ste doelpunt maakte, werd dit billboard met ballen onthuld. Vanuit het bord verschenen 100 ballen waarmee de lokale jeugd kan spelen.