Artikelen

FC Groningen en MHC Mobility verlengen samenwerking

MHC Mobility blijft voor het komende seizoen aan FC Groningen verbonden. De specialist in mobiliteit en de Groningse club continueren met de ondertekening van een nieuwe overeenkomst de jarenlange samenwerking.

Honderden aanmeldingen voor eerste editie Daikin Warmste Winterdag

Fonds Gehandicaptensport organiseert samen met Daikin de eerste editie van de Daikin Warmste Winterdag. Dit evenement met maar liefst 400 deelnemers vindt a.s. zondag 5 februari plaats in Thialf, Heerenveen. Schaatshelden en vrijwilligers zetten zich deze dag in om mensen met een beperking en hun familie en vrienden een onvergetelijke dag te bezorgen.

Nike eerste partner AZ Vrouwen

Nike is met ingang van het seizoen 2023-2024 de eerste partner van de AZ Vrouwen. ’s Werelds grootste sportmerk verzorgt voor zowel het eerste elftal als de jeugdopleiding de wedstrijd- en trainingskleding tot medio 2025.

Sanne Wevers gaat samenwerking aan met technisch detacheringsbureau

Het komende jaar zal turnster Sanne Wevers vaker bij TIM Recruitment te vinden zijn. De topsporter en recruitment specialist voor de technische branche gaan een samenwerking aan.

Francine Hijmans naar Naturalis

Per 1 april gaat Francine Hijmans Naturalis Biodiversity Center versterken als hoofd Communicatie & Fondsenwerving. Hijmans wordt ook lid van het managementteam van het museum.

Diede de Groot blijft samenwerken met Nike

Rolstoeltennisster Diede de Groot en Nike hebben hun partnership verlengd. Diede de Groot is beste rolstoeltennisster van de wereld sinds 26 maart 2018 en inmiddels bijna twee jaar ongeslagen.

Frank van den Wall Bake partner bij reputatiebureau IVRM Sport

IVRM Reputatie lanceert IVRM Sport. Met dit initiatief wil het bureau bijdragen aan de ontwikkeling van sport en het verzilveren van de waarde van sport voor de reputatie van sponsors. Frank van den Wall Bake treedt als associate partner toe tot IVRM Sport. Uitgangspunt voor de samenwerking is de gezamenlijke wens om de maatschappelijke betekenis van sport voor sportorganisaties en voor sponsors te verbeteren.

Feyenoord en Castore gaan meerjarig partnership met elkaar aan

Zoals al eerder rondzong heeft Feyenoord een meerjarige overeenkomst gesloten met kledingmerk Castore. Het partnership gaat in vanaf komende zomer, wat betekent dat Castore met ingang van seizoen 2023-2024 de officiële kledingsponsor en merchandisepartner van de Rotterdamse voetbalclub is. Castore volgt adidas op bij de Rotterdamse club.

PSV en Triple Double gaan intensiever samenwerken

PSV en Triple Double werken al langere tijd samen op het gebied van marketing, sponsoring en activatie en hebben de samenwerking verlengd en geïntensiveerd. Het doel van de nieuwe samenwerking is om bij te dragen aan de marketingdoelstellingen van PSV volgens het strategische groeiplan ‘Visie 2030’.

Flynth nieuwe sponsor BEAT Cycling Club

Accountantskantoor Flynth is per januari 2023 een partnership aangegaan met BEAT Cycling Club.

Sponsors Eredivisieclubs zeer positief over partnership

Het professionele voetbal is voor bedrijven nog altijd een uniek en uiterst effectief platform om zakelijke doelstellingen te behalen. Ruim 94% van de partners bij eredivisieclubs geeft aan dat hun doelen met het partnership behaald zijn. Dit alles blijkt uit het partnershiponderzoek 2022-2023 van KNVB Expertise en Markteffect.

Lowlands en Eigen Huis organiseren woonmanifestatie in Den Haag

Lowlands en Vereniging Eigen Huis maken zich samen hard voor eerlijke kansen voor jongeren en starters op de woningmarkt. Daarom was Vereniging Eigen Huis afgelopen jaar op Lowlands aanwezig en lanceerden ze o.a. een petitie voor betaalbare huizen voor starters. De verlenging van de samenwerking wordt op 10 maart kracht bijgezet met een manifestatie in Den Haag.

Renault versterkt aanwezigheid in tennis met drie ambassadeurs

Nadat Renault in 2022 een vijfjarige samenwerking is aangegaan met het tennistoernooi van Roland-Garros (French Open), trapt het merk het jaar 2023 af met de aankondiging van drie tennissers als nieuwe merkambassadeur, waaronder de Nederlandse rolstoeltennister Diede de Groot.

Sten Richters gaat met CUPRA voor wereldtop padel

Hoewel padel momenteel de snelst groeiende sport van Nederland is, speelt ons land nog geen hoofdrol op het internationale padelpodium. CUPRA Nederland wil de doorbraak naar de wereldtop helpen forceren en slaat daarvoor de handen ineen met Sten Richters, Nederlands nummer 1.

Elzemieke Olsthoorn start als Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead

Met ruim 18 jaar ervaring in verschillende marketing- en managementfuncties op zak, stapt Elzemieke Olsthoorn over naar Abovo Maxlead. Als Head of Content en Marketing gaat zij onder meer de contentdiensten binnen AM Beyond verder ontwikkelen.