Artikelen

KPN en NN North Sea Jazz gaan driejarig partnership aan

KPN en het NN North Sea Jazz Festival slaan de handen ineen voor een driejarig partnership met ingang van de aankomende 47e editie van het festival.

Triple Double wordt Golazo Brands

Triple Double gaat van naam veranderen en wordt Golazo Brands. Ook alle andere bedrijven die actief zijn binnen de sport- en gezondheidsbedrijvengroep Golazo nemen een nieuwe naam aan. Golazo schuift vanaf nu het eigen merk helemaal naar voren. Achter de rebranding gaat een bredere strategie schuil om explicieter als één bedrijf en één merk naar buiten te treden en zo de missie en de 360 gradenbenadering duidelijk te maken.

CUBE nieuwe fietspartner van TeamNL Shorttrack

CUBE is vanaf 1 mei de nieuwe fietspartner van TeamNL Shorttrack. De Nederlandse shorttrackers zullen vanaf deze datum hun trainingen op een CUBE-fiets afwerken. De KNSB gaat met het Duitse fietsmerk een partnerovereenkomst aan voor drie jaar.

ING organiseert opnieuw Kidspersconferentie met Ronald Koeman

Twintig kinderen hebben op 1 mei bondscoach Ronald Koeman het hemd van het lijf gevraagd tijdens de inmiddels traditionele Kidspersconferentie die de KNVB samen met hoofdsponsor ING organiseert voorafgaand aan een groot toernooi.

Olympia nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Ajax-jeugd

AFC Ajax en Olympia hebben een partnershipsovereenkomst getekend. Uitzendorganisatie Olympia is vanaf komend seizoen tot en met minimaal 2027 Official Partner van Ajax en hoofd- en shirtsponsor van de Ajax-jeugd.

Shirtsponsor Inspirience VII

Sponsoring is voor de betaald voetbalclubs in Nederland een van de belangrijkste inkomstenbronnen. Bij merken en bedrijven is het in veel gevallen een groot onderdeel van de marketingmix. Voor zowel de sponsor als de club is het daarom essentieel om te weten wat iedere geïnvesteerde euro oplevert. Tijdens de 7e editie van de ‘Shirtsponsor Inspirience’, dit keer in Stadion Galgenwaard, werd stilgestaan bij de ontwikkelingen en verschillende methodes om van een partnership een businesscase te maken, gericht op meetbare resultaten en winstgevendheid.

Winnaar ABN AMRO Kunstprijs krijgt tentoonstelling Stedelijk Museum Amsterdam

De ABN AMRO Kunstprijs stimuleert sinds 2004 veelbelovende kunstenaars in hun ontwikkeling en brengt hun werk naar een zo groot mogelijk publiek. Daarom is ABN AMRO trots dat de winnaar dit jaar voor het eerst een solotentoonstelling in het Stedelijk Museum Amsterdam krijgt.

Team dsm-firmenich PostNL en Puma gaan samenwerken

Team dsm-firmenich PostNL en sportkledingmerk Puma slaan de handen ineen. Puma wordt de nieuwe vrijetijdskledingpartner van het team.

Odido staat sponsorrechten FC Utrecht eenmalig af aan Sanquin

Tijdens de eerstvolgende thuiswedstrijd van FC Utrecht staat Odido al haar sponsorrechten af aan Sanquin. Hiermee wordt op zondag 5 mei, als FC Utrecht thuis speelt tegen Vitesse, aandacht gevraagd aan de groeiende roep om meer bloed- en plasmadonors. Sanquin prijkt dan op de borst van het FC Utrecht-shirt, maar is ook terug te zien op alle andere sponsoruitingen zoals de boarding langs het veld. FC Utrecht en Odido hopen met deze actie meer donoren te werven voor het belangrijke werk van Sanquin.

Uniserver naamsponsor Team GP Elite

Uniserver zal voor het vierde jaar op rij als hoofdsponsor fungeren van het raceteam Team GP Elite. Dit jaar is Uniserver zelfs naamsponsor en zal het team uit de Rijp omgedoopt worden tot UNISERVER by TEAM GP ELITE. Onder deze naam rijdt men vanaf komende races zijn wedstrijden in zowel de Porsche Mobil 1 Supercup als de Porsche Carrera Cup Deutschland.

Provincie Noord-Holland blijft sponsor NN Dam tot Damloop

De provincie Noord-Holland is ook de komende vier jaar sponsor van de Dam tot Dam evenementen die dit jaar op 21 en 22 september worden georganiseerd door sportorganisatie Le Champion.

OneXillium nieuwe partner Nederlands Handbal Verbond

OneXillium is de nieuwe sponsor van de TeamNL Handbalheren én de nationale jeugdselecties. Vanaf heden prijkt het IT-bedrijf op de wedstrijdtenues. De samenwerking richt zich niet alleen op de sportieve groeiambities van het Nederlands Handbal Verbond, maar ook op het breder maatschappelijke aspect.

Van Lanschot Kempen official partner van Premier Padel Rotterdam

Van Lanschot Kempen wordt partner van Premier Padel Rotterdam, het enige Nederlandse padeltoernooi op de internationale kalender van Premier Padel in 2024. Premier Padel Rotterdam vindt dit jaar plaats van 9 tot en met 15 september 2024 in Rotterdam Ahoy.

Nationale-Nederlanden stapt in als titelsponsor Dam tot Damloop

Nationale-Nederlanden (onderdeel van NN Group) heeft zich als eerste titelsponsor ooit verbonden aan één van de grootste en meest populaire hardloopevenementen van Nederland. Voor de komende vier edities gaat het evenement, dat dit jaar voor de 38ste keer georganiseerd wordt, de NN Dam tot Damloop heten.

Inschrijven SponsorRingen Awardshow geopend

Op woensdag 5 juni worden tijdens een avondvullende Awardshow in AFAS Live in Amsterdam de SponsorRingen uitgereikt. Uit de vele ingediende cases hebben de vakjury’s en hoofdjury de winnaars bepaald. We zetten hen tijdens de Awardshow in het zonnetje en vieren een feestje met elkaar rond ons mooie vakgebied.