Artikelen

IEG 2018: Over sportsponsoring

IEG 2018: Tom van Kuyk (Rabobank) over sportsponsoring.

IEG 2018: Terugblik

IEG 2018: Terugblik met Frans Vleggeert en Maarten van Seggelen.

IEG 2018: Uitdagingen voor TeamNL

De relatie tussen sponsors en rechtenhouders verandert snel. Snelheid en flexibiliteit zijn een voorwaarde voor succesvolle sponsorrelaties.

IEG 2018: Wrap Up

Het IEG Sponsorcongres zit er weer op. Via Sponsorreport bezochten 25 Nederlandse sponsorprofessionals het congres.

IEG 2018: Big data

IEG 2018: de volgende stap in big data!

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt Nederlandse 49er-zeilers

De Nederlandse 49er-zeilers van de Talentploeg van het Watersportverbond krijgen in 2018 financiƫle ondersteuning van het TEAMKPN Sportfonds.

IEG 2018: Rabobank en Lowlands

Op de vooravond van de Sponsorreport-studiereis naar Chicago hebben Rabobank en Lowlands hun samenwerking verbreed.

RAI nieuwe sponsor Apollo Amsterdam

Apollo Amsterdam en RAI Amsterdam gaan samenwerken. Op dinsdag 10 april 2018 hebben Paul Riemens, CEO van de RAI en Ramon Siljade, voorzitter van Apollo; een sponsorship voor 2,5 jaar getekend.

IEG 2018: Dag 3

Bob van Oosterhout en Peter Sprenger praten tijdens de door Sponsorreport georganiseerde studiereis naar het IEG-sponsorcongres in Chicago over dag drie en nemen ondertussen de Amerikaanse sport door.

Rabobank Nijmegen ondersteunt 10 verenigingen

In het verlengde van de nieuwe sponsorstrategie van Rabobank gaat Rabobank Rijk van Nijmegen tien verenigingen en stichtingen intensief ondersteunen.

IEG 2018: Wake up call

Een spontaan ochtend-ontbijtje met Bob en Peter over American lifestyle, "Have a great day Sir" en de kern van sportsponsoring.

IEG 2018: Dag 2

IEG 2018: Sponsoring bevat steeds vaker een sociale component, Bob en Peter blikken terug op de highlights van Dag 2 op het IEG congres.

IEG 2018: Marktonderzoek

IEG 2018: Sportsponsoring en marktonderzoek hebben steeds meer met elkaar te maken

IEG 2018: Op naar de vierde dimensie in sportsponsoring en -marketing

Sponsor- en marketingprofessionals van over de hele wereld hebben zich deze week weer verzameld in Chicago. Vier dagen lang wordt er op de IEG Sponsorship Conference ingegaan op de veranderingen in sponsoring en marketing.

IEG 2018: Dag 1

IEG 2018: Wat gaat er voor in de Amerikaanse sportindustrie: het vermaak of de sport?. De ochtend na de Chicago Bulls.