Brand New Live MarCom-agency voor financiële detacheerder Agium

Na een succesvol merkpositioneringstraject door Brand New Live heeft financiële detacheerder Agium besloten om ook haar MarCom-activiteiten aan Brand New Live toe te vertrouwen.

“Brand New Live heeft het Agium-merk op creatief-strategische wijze weten te vatten in een krachtig brand manifest waarmee wij zowel intern als extern Agium op natuurlijke en onderscheidende wijze kunnen positioneren; Be the change”, stelt Stephan Persoon, Algemeen directeur van Agium. “Onder hun leiding ontstond bovendien een pakkende tone-of-voice die naadloos aansluit bij onze merkwaarden en onze onlangs vernieuwde visual identity. Met hun unieke combinatie van originele creativiteit & strategische marketingkennis zijn wij er zeker van dat we de juiste bureau partner hebben gevonden om onze ambities op korte én lange termijn te helpen realiseren en samen het verschil te maken."

Chris Havinga en Mathieu Grob (algemeen directeur resp. creative director Brand New Live) voegen toe: “Agium is één van die parels waar je als bureau op hoopt. Een challenger van de Top-3 van financiële detacheerders met een menselijke merkpersoonlijkheid, unieke bedrijfscultuur en no-nonsense houding. Stephan Persoon en Robbert van Adrichem (gezamenlijke grondleggers en algemene directie) hebben een ontembare ambitie en zij dragen dit feilloos over op hun tribe van 180 Agium’ers, echt uniek!”

Brand New Live zal het marketing-team van Agium ondersteunen in onder andere brand communication, corporate marketing, social, content marketing, internal branding, events, design en merkactivatie.