Brand New Live wint Ziggo pitch

Brand New Live is na een pitch tussen vier bureaus uitgekozen om alle muziekactiviteiten van Ziggo te gaan verzorgen. Hieronder vallen onder andere alle activiteiten van Ziggo rondom de Ziggo Dome, de unieke samenwerking tussen Ziggo en Xite, alle activaties en concerten in Club Ziggo en muziekactiviteiten die Ziggo nog gaat ontwikkelen en communiceren richting haar klanten.

Brand New Live gaat direct van start met een strategische bundeling van Ziggo’s muziekactiviteiten.
Chris Havinga, Directeur bij Brand New Live: ''Ik ben ontzettend blij dat we nu met Ziggo een strategische samenwerking hebben. Wij hebben in de afgelopen jaren met veel plezier aan een aantal projecten samengewerkt, maar dit voelt veel beter aan. Wij kunnen nu samen met Ziggo gaan bouwen en synergie creëren tussen de vele afzonderlijke activiteiten."

Marc Hofstede, mede-directeur bij Brand New Live vult aan: "Daarnaast is dat in het vakgebied waar wij midden in staan, waar wij een groot netwerk hebben en veel ideeën voor hebben. Het winnen van deze pitch voelt dus dubbel goed aan!"

Nico Rijkhoff, Brand Director van Ziggo: ''Brand New Live gaat veel toegevoegde waarde bieden waar artiesten en Ziggo elkaar ontmoeten in vernieuwende concepten in en rond de Ziggo Dome, zodat we nog beter in staat zullen zijn om onze klanten te blijven verrassen met bijzondere activiteiten."

Brand New Live positioneert zich op het snijvlak van advertising en entertainment. De belangrijkste diensten zijn merkactivaties, communicatie-advies en uitvoering, (bedrijfs)evenementen, live concerten en artiestenmanagement. Brand New Live is vooral sterk in sales genererende concepten op zowel B2C als B2B niveau en werkt voor merken als merken Samsung, Royaan, Ziggo, Univé en BCC. Daarnaast is zij actief betrokken bij Symphonica in Rosso, Nitro Circus Live, All You Need is Love in Concert, Buma NL en Marco Borsato. Ook verzorgt Brand New Live het management van Angela Groothuizen, Krystl en Jaap Reesema.