Matter herdefinieert contentmarketing met nieuwe positionering

Content- en marketingbureau Matter herdefinieert contentmarketing met een nieuwe positionering. Bij de content- en marketing bureaugroep van MPG, SOCIAL.INC, Gicom en MPG komen storytelling, strategie, creativiteit, technologie en data samen.

“‘Unlocking your full potential’, dat is waar Matter met haar nieuwe positionering voor staat”, laat Matter in een persbericht weten. “We zijn een creatief netwerk van bureaus en halen het beste uit mensen en merken met hoogstaande content en technologie als drijvende krachten.”

CEO Olivier Smit: “De afgelopen periode hebben wij goed gekeken naar alle ontwikkelingen in de markt en vooral goed geluisterd naar onze klanten. Op basis daarvan hebben we onze dienstverlening verder aangescherpt en de samenwerking tussen de verschillende labels geoptimaliseerd. Door deze herpositionering, de energie en expertises binnen de bureaus geven we opnieuw vorm aan contentmarketing.”

"In het nieuwe model smelten storytelling, strategie, creativiteit, technologie en data samen. Met als doel: klanten en Matter zelf naar het hoogste niveau tillen met méér impact, méér relevantie en méér return on content. Want content moet raken en resultaat opleveren. Wij doen dat efficiënt en integraal volgens het ‘headless’ content principe.”