MVR Brand Partnerships wordt 10WAVES

MVR Brand Partnerships heet vanaf vandaag 10WAVES. De naamsverandering gaat gepaard met een nieuw logo. Samen met de vernieuwde uitstraling moet de nieuwe naam gaan zorgen voor een grotere naamsbekendheid en een duidelijkere positionering van het bedrijf. De naamswijziging is een onderdeel van de transitie van de onderneming die tot doel heeft om gericht en duurzaam te innoveren en daarmee haar toegevoegde waarde te vergroten.

10WAVES is gespecialiseerd in het bedenken, bemiddelen, organiseren en activeren van strategische samenwerkingen. "Vanuit een 360 graden-visie bedenkt 10WAVES marketingstrategieën en concepten die de aandacht trekken, enthousiasmeren, overtuigen en verleiden", zegt oprichter Michiel van Rijn. "Wij helpen adverteerders, sponsors en partners met krachtige, creatieve campagnes om hun doelen te realiseren. Die concepten vertalen we door naar succesvolle on- en offline campagnes, met een vlekkeloze en efficiënte uitvoering."

MVR Brand Partnerships werd vier jaar geleden opgericht en heeft in die periode projecten gerealiseerd op het gebied van sponsoring, live communicatie & events. Opdrachtgevers zijn onder andere Sony, Eye Filmmuseum, De Nationale Autowasdag voor Muziekids, KLM100, Mercedes-AMG F1 TEAM, Amsterdam Fashion Week en het Amsterdam Light Festival.

Michiel van Rijn over de naamsverandering: “Ondernemen is soms een zoektocht. Ik wilde altijd al een Engelse naam. Dat vind ik mooier en beter klinken. Het getal 10 is mijn geluksnummer. Wave creëert (maatschappelijke) impact. En er zijn meerdere manieren om impact te maken, dromen te verwezenlijken of doelen te bereiken. De combinatie van speelsheid, creativiteit en ambitie valt bij 10WAVES samen. Daarmee is 10WAVES geboren!”
Voor meer informatie zie: www.10waves.com