one:Nil versterkt team

One:Nil verwelkomt drie nieuwe krachten. Het creatieve bureau in sport wil daarmee verdere invulling geven aan haar ambitieuze groei.

De komende jaren wil One:Nil door middel van creativiteit haar impact in en via sport verder vergroten, laat het bureau weten. Met de uitbreiding van het team is het bureau klaar om ook internationaal de volgende stappen te zetten.

Lin Schakenraad (35) krijgt als Client Director bij One:Nil de verantwoordelijkheid om een aantal van de grootste klanten van het bureau te servicen. Lin komt over van creatief PR-bureau Glasnost waar zij als Client Service Director een vergelijkbare rol vertolkte. Haar ervaring met PR-gedreven campagnes, het begeleiden van teams, het servicen van grote merken én haar affiniteit met sport vanuit haar achtergrond als tophockeyster maakt Lin een ideale versterking in de groei die One:Nil momenteel doormaakt, volgens One:Nil..

Renske Smits (32) maakt de overstap van Wannahaves naar One:Nil en is gestart in de functie als Client Lead. Bij Wannahaves vervulde Renske de rol van Project Lead en was daarin verantwoordelijk voor het klantportfolio van Wannahaves en het team van social specialisten.

Gijs van Willigen (34) versterkt de creatieve vloer van One:Nil als Senior Creative. Afgelopen 5,5 jaar was Gijs als senior art director werkzaam bij WINK en daarvoor was Gijs jarenlang werkzaam bij Kumpany. Onder meer zijn internationale ervaring in experience gedreven concepten en campagnes maakt Gijs een hele welkome en complementaire toevoeging op het creatieve team van One:Nil, aldus One:Nil.

One:Nil werd in 2019 opgericht door Gershom Mulder, Bart van Essen, Mathijs Nijkamp en Patrick ter Haar. One:Nil maakt nationale en internationale campagnes voor onder andere Ajax, EA Sports, Eredivisie, Heineken, Just Eat Takeaway, KNVB, Nederlandse Loterij, NOC*NSF, Staatsloterij, UEFA, Ziggo en Ziggo Sport.