ESNS en Marshall starten driejarig partnership

ESNS (Eurosonic Noorderslag), Europa’s grootste showcase festival voor nieuwe Europese muziekacts, heeft een driejarig partnership gesloten met Marshall. Met respectievelijk 37 (ESNS) en 60 (Marshall) actieve jaren in de live-muziekindustrie, delen beide organisaties dezelfde doelstellingen om artiesten, crew en promotors te voorzien van de tools die tegenwoordig nodig zijn om succesvol te zijn.

“We zijn erg trots en blij dat we kunnen samenwerken met Marshall. De live muziekindustrie zit in misschien wel de meest belangrijke en uitdagende tijden in zijn geschiedenis. Meer dan voorheen focust ESNS op het leveren van het beste platform voor nieuwe acts om hen te steunen bij de start van hun carrière. Het partnership met Marshall is erg ondersteunend voor deze doelstelling, gezien de passie die er bij beide is voor muziek en het helpen van artiesten”, zegt Dago Houben, Managing Director van ESNS.

Stuart Vallans, Hoofd van Marshall Live Agency, zei: “We zijn verheugd om van start te gaan met dit partnership met ESNS. Live muziek en het ondersteunen van nieuwe artiesten is altijd erg belangrijk geweest voor Marshall. We zien dat ESNS dezelfde passie en waarden omarmt als Marshall in het aanmoedigen van de creatieve output van artiesten en de verdere ontwikkeling van hun carrière.”

In de komende editie van ESNS (18 tot en met 21 januari 2023) zal Marshall zich richten op de ESNS-acts en zal het aanwezig zijn in het ESNS artist village. Daarnaast zal Marshall een side-event hosten met een showcase van acts die verbonden zijn aan Marshall live agency.

Foto: Bart Heemskerk