Heineken Music Hall wordt AFAS Live

Vanaf 1 januari 2017 wordt de officiële naam van de Heineken Music Hall veranderd in AFAS Live. Na 15 jaar neemt AFAS Software het naamgevend partnerschap over van Heineken. AFAS heeft een contract voor tien jaar getekend. Heineken blijft wel de bierleverancier van de concertzaal.

Door de samenwerking met AFAS moet de locatie verder professionaliseren op het gebied van hospitality en gastbeleving om zo haar toppositie in de markt te blijven behouden. Daarnaast moet AFAS Live per 1 januari 2017 een podium worden voor zakelijke evenementen.

Birgitte de Winter, Directeur Heineken Music Hall, over de naamswijziging: "We hebben destijds de eerste live venue voor versterkte popmuziek in Nederland neergezet, dat avontuur zijn we aangegaan met Heineken. We zijn nog steeds enthousiast over de samenwerking en support van Heineken en ze blijven dan ook betrokken als schenkpartner. Nu, na 15 jaar hebben we een nieuwe ambitieuze partner gevonden in AFAS Software. AFAS wil mensen een unieke beleving meegeven en dat kunnen wij bieden met onze live producties."

Volgens AFAS CEO Bas van der Veldt sluit AFAS Live naadloos aan op de partnerschappen van AZ en het AFAS Circustheater: ”Net als sport en theater is muziek pure emotie, mensen worden er door geraakt. Muziek is een wereld op zichzelf en een taal die we allemaal begrijpen. Muziek verbindt. Met AFAS Live zien we ongelofelijk veel mogelijkheden om unieke en onvergetelijke ervaringen met onze relaties te delen.”

Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland:"Met veel plezier zijn wij de afgelopen 15 jaar naamgevende partner geweest van de Heineken Music Hall. Mede dankzij het partnership heeft de Heineken Music Hall een fantastische ontwikkeling doorgemaakt en zich blijvend gevestigd aan de top van de concertwereld. Daar zijn we ontzettend trots op. De tijd is nu aangebroken om het stokje over te dragen aan de nieuwe naamgevende partner AFAS. Wij kijken uit naar de samenwerking met AFAS en blijven als schenkpartnerzeer betrokken. Samen met AFAS en onze mooie merken willen we de optimale beleving blijven bieden aan de bezoekers van AFAS Live.”

De komende maanden wordt er hard gewerkt aan de rebranding van de locatie. Zo krijgt de voorgevel van het pand een compleet nieuwe uitstraling en zal er een geheel nieuwe huisstijl worden doorgevoerd.