IEG 2017: Millennials bepalen het beeld in Chicago

Veel sprekers op de IEG conferentie brachten de marketingkracht van de huidige millennial-generatie naar voren. Niet alleen als doelgroep, ook als creators in het nieuwe digitale tijdperk.

Millennials vertegenwoordigen de generatie die in de periode 1980-1995 geboren is. Genoeg reden dus om in de negende aflevering van Today at IEG eens bij te praten met twee millennials uit de Nederlandse delegatie.
Michiel van Rijn van Alkemade (Techonomy) en Pieter Kuijpers (Triple Double) schuiven aan bij het ontbijt. In een vraaggesprek geven zij hun 'generatie'-visie op de sprekers en het congres. Wat vinden zij belangrijk en wat halen zij uit deze dagen? Een vraaggesprek van ruim een kwartier over de toekomst van sportmarketing en sportsponsoring.

Bekijk de negende aflevering van Today at IEG hieronder.

In samenwerking met Triple Double, SPORTNEXT, SportsCloud en Create5 publiceren we in het kader van Today at IEG elke dag een of meerdere video''s over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn dagelijks te volgen via Sponsorreport. Hieronder zijn alle bijdragen terug te vinden.

IEG 2017: Digital, content en data

IEG 2017: Tom van Kuyk over de vernieuwde sponsorstrategie van Rabobank

IEG 2017: Transformatie is belangrijker dan transactie!

IEG 2017: Nathan Lindberg (Twitch): "eSports is the playground for millennials"

IEG 2017: Fan first principe is een must in moderne sportmarketing

IEG 2017: Het belang van maatschappelijke en sociale sponsoring

IEG 2017: Tjitske Benedictus (ING)

IEG 2017: Wrap up - "Sportmarketing is in ultieme fusie van strategie, technologie, online en sponsoring beland"