IEG 2018: Op naar de vierde dimensie in sportsponsoring en -marketing

Sponsor- en marketingprofessionals van over de hele wereld hebben zich deze week weer verzameld in Chicago. Vier dagen lang wordt er op de IEG Sponsorship Conference ingegaan op de veranderingen in sponsoring en marketing.

Dit jaar is 'Go deep' het centrale thema. Dat betekent dat er wordt gekeken hoe de 'next level' in sportmarketing bereikt kan worden. De vierde dimensie gaat over big data, algoritmes en neuromarketing. Bob van Oosterhout en Peter Sprenger nemen je dagelijks mee met updates en analyses. Hieronder de start met hun voorbeschouwing op IEG 2018.

In samenwerking met Triple Double, SPORTNEXT, SportsCloud en Create5 publiceert Sponsorreport in het kader van onze studiereis naar Chicago elke dag één of meerdere video''s over de IEG Sponsorship Conference in Chicago. De video’s zijn hier dagelijks te volgen. Heb je vragen, stel ze gerust via het Twitter-account van Peter Sprenger of Bob van Oosterhout of via #sponsorreport. Peter en Bob nemen dit dan mee in de uitzending.