ESNS en Heineken verlengen meerjarig partnerschap

ESNS en Heineken verlengen hun langjarige samenwerking.

Ieder jaar stelt Eurosonic Noorderslag (ESNS) zo'n 350 opkomende artiesten voor aan meer dan 40.000 muziekliefhebbers en meer dan 4.000 professionals uit de muziekindustrie. Voor ESNS staat kwaliteit voorop in al haar keuzes. Dit sluit aan bij het DNA van Heineken, die al meer dan 150 jaar premium kwaliteit op de biermarkt levert.

Heineken is als marktleider een vertrouwd gezicht in de wereld van evenementen. Met een uitgebreid merkportfolio kan Heineken de trouwe ESNS-bezoeker goed van dienst zijn en voor ieder wat wils bieden. Daarnaast zetten de partijen zich samen in om de industrie te inspireren en worden innovaties geïmplementeerd op ESNS.

ESNS heeft ook een meerjarige samenwerking met Earproof afgesloten. Bij zowel ESNS als Earproof draait het om muziek. Het ontdekken van nieuwe muziek tijdens ESNS, kan natuurlijk niet zonder een goed setje oordoppen. Dankzij de speciaal ontwikkelde muziekfilters in de oordoppen van Earproof blijft het geluid helder en de spraakverstaanbaarheid intact. Zo heb je langer plezier van geluid dat óók nog eens beter klinkt.