Bart de Vries naar House of Sports

Bart de Vries, voormalig commercieel directeur van JCDecaux, gaat per 1 november a.s. aan de slag bij sportmarketingbureau House of Sports.

Bart de Vries: “Voor mij was de afgelopen tijd een van oriëntatie. Een commerciële functie in de sportmedia kwam daarbij als nummer 1 op mijn wensenlijst. Niet alleen omdat ik dat altijd een dynamisch werkterrein heb gevonden waarin commercieel veel mooie activiteiten plaatsvinden, maar ook omdat sport en beweging een wezenlijke bijdrage levert aan een gezonde maatschappij. Na een aantal gesprekken op diverse plekken bleek mijn enthousiasme voor de club van House of Sports -de leading sports marketing agency in Nederland- het grootst. Gelukkig denken zij er net zo over. Ik kijk er enorm naar uit om alles uit de kast te halen om deze ambitieuze organisatie nog succesvoller te maken. Ik ga me primair richten op new business: het overtuigen van bedrijven van het belang van een verbinding van hun merken met sport, dat zichtbaarheid krijgt middels het brede palet van live en online sport assets en activaties van House of Sports.”

Patrick Wouters van den Oudenweijer, eigenaar en oprichter House of Sports: ”Met Bart voegen wij een zeer ervaren collega toe aan ons team, met een groot en relevant netwerk binnen media- en merkenland. Bart weet wat er nodig is om merken te overtuigen van het belang van marketing, media en advertisement. Wij zijn er van overtuigd dat wij met Bart de commerciële slagkracht hebben toegevoegd om onze volgende groeifase vorm te geven. Wij zijn verheugd dat hij al zijn kennis en ervaring gaat inzetten voor het brede portfolio dat weaanbieden vanuit House of Sports, Sports Exposure, SportsSpeakers, Eyecons, Influencers of Sports en Ten Content Agency.’’