Artikelen

Rabobank IJmond wederom hoofdsponsor PreSail 2020

Al jarenlang is Rabobank IJmond hoofdsponsor van het Havenfestival, een cultureel en nautisch evenement wat jaarlijks in de havens van IJmuiden wordt georganiseerd. Deze samenwerking wordt ook in 2020 – waarin het Havenfestival wordt omgedoopt tot PreSail IJmond – voortgezet.

Vier nieuwe bedrijven Official Supplier Invictus Games

De Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover, kan opnieuw vier nieuwe Official Suppliers aankondigen. EAL, de Nederlandse Loterij, Ingram Micro en Ottobock hebben zich aangesloten bij de lijst van partners voor de komende Games en voegen hun steun toe op het gebied van hardware, automatisering en protheses.

Audi mobiliteitspartner bij KLM Open

Audi is de duurzame mobiliteitspartner bij de komende editie van het KLM Open. Bij de 101ste editie van het prestigieuze golftoernooi, dat dit jaar op Bernardus Golf in Cromvoirt nabij Den Bosch wordt gespeeld, zet Audi e-tron-modellen in als courtesy car.

Ausnutria nieuwe hoofdsponsor sc Heerenveen

sc Heerenveen heeft eindelijk een nieuwe hoofdsponsor: Ausnutria. De Friese eredivisionist en het Nederlands-Chinese zuivelconcern zijn een overeenkomst aangegaan, lopend tot en met het seizoen 2021/2022, met de intentie voor een langere samenwerking.

Mascot Workwear nieuwe shirtsponsor van Almere City FC

Mascot Workwear is in de vierde en beslissende periode van de Keukenkampioendivisie de nieuwe shirtsponsor van Almere City FC.

Eye Wish Opticiens wordt Vriend van de Boekenweek

Eye Wish is overtuigd van het nut van leesbevordering en de maatschappelijke en economische impact van lezen en boeken, en daarom wordt de opticien Vriend van de Boekenweek.

Boekenbon hoofdsponsor Literatuurprijs

Minister Ingrid van Engelshoven van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap maakte bekend dat de Nederlandse Boekenbon B.V. de nieuwe hoofdsponsor is van de Jaarlijkse Literatuurprijs voor Fictie en Non-fictie (vooral bekend als AKO Literatuurprijs). De prijs gaat vanaf nu de Boekenbon Literatuurprijs heten. Zij maakte dit bekend tijdens de herlancering van de Boekenbon in boekhandel Paagman in Den Haag.

Havenbedrijf sponsort Stadsprogramma Eurovisie Songfestival

Havenbedrijf Rotterdam verbindt zich als hoofdsponsor aan het Stadsprogramma van het Eurovisie Songfestival. Dit programma wordt tussen 8 en 16 mei op verschillende locaties voor alle Rotterdammers georganiseerd door de gemeente Rotterdam, Rotterdam Partners, Rotterdam Ahoy en Rotterdam Festivals.

Adecco maakt werk van Oranje

In aanloop naar een sportieve zomer lanceren Adecco en de KNVB de campagne ‘Maak werk van Oranje’. De campagne is gemaakt in samenwerking met merkactivatiebureau Kumpany.

“Uitspraak Autoriteit Persoonsgegevens schaadt sportsponsoring”

De boete die de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) vandaag heeft uitgedeeld aan de KNLTB kan voor grote problemen zorgen voor de financiering van sport in Nederland en voor sportsponsoring. “Deze uitspraak schaadt sportsponsoring in Nederland in het algemeen”, meent Albert-Jan Smid, Manager Commercie bij de KNLTB.

NOC*NSF verbaasd over boete Autoriteit Persoonsgegevens

NOC*NSF is verbaasd dat de Autoriteit Persoonsgegevens in de zaak rondom de KNLTB de stap van adequate voorlichting heeft overgeslagen en direct en ondoordacht tot handhaving is overgegaan en de tennisbond een boete heeft opgelegd van 525.000 euro.

Half miljoen boete voor tennisbond vanwege verkoop persoonsgegevens

De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft de tennisbond KNLTB een boete opgelegd van 525.000 euro voor het verkopen van persoonsgegevens. De KNLTB heeft volgens de AP in 2018 onrechtmatig tegen betaling persoonsgegevens van een paar honderdduizend van zijn leden verstrekt aan twee sponsors. De KNLTB gaat in beroep tegen de uitspraak.

eDivisie start samenwerking met AD

Het AD en de 7 regiotitels worden officieel Media Partner van de eDivisie. Hiermee gaat het AD naast al hun aandacht voor sport nu ook esports breed omarmen.

Eric Nooijen naar Heroes Den Bosch

Eric Nooijen is toetreden tot het managementteam van Heroes Den Bosch als manager commerciële zaken.

Vitesse en Connexxion verlengen samenwerking met drie jaar

Vitesse en Connexxion hebben de samenwerking met drie jaar verlengd. Het bedrijf, gespecialiseerd in mobiliteit, is in haar segment één van de grootste van Nederland. Met deze samenwerking tussen Vitesse en Connexxion blijft het gratis vervoer voor seizoenkaarthouders rondom thuiswedstrijden gehandhaafd.