Artikelen

Duracell activeert tijdens Down the Rabbit Hole

Batterijenmerk Duracell en Brand Activation bureau Playground slaan de handen ineen voor een activatie om awareness te creëren rondom Duracell Powerbank tijdens Down the Rabbit Hole. Het concept de ‘20% Club’ zal exclusief voor het festival worden geproduceerd.

Greenchoice wordt partner KNWU

Met een nieuwe samenwerking willen de KNWU en duurzame energieleverancier Greenchoice een tempoversnelling geven aan het verder verduurzamen van de wielersport.

Heracles stadion wordt Erve Asito

De nieuwe naam van het stadion van Heracles Almelo wordt Erve Asito. Dat is vanochtend bekendgemaakt tijdens een presentatie, die live te volgen was via Facebook.

Vrumona en Zwarte Cross verlengen samenwerking

Bezoekers van de Zwarte Cross en het meest relaxte festival van Nederland Mañana Mañana blijven de komende jaren Vrumona frisdranken nuttigen. De Feestfabriek heeft de samenwerkingsovereenkomst opnieuw voor vijf jaar verlengd.

O'sonyq nieuwe partner Vitesse

Sportdrankproducent O'sonyq wordt partner bij Vitesse. Daarmee wordt de bestaande samenwerking flink uitgebreid. O'sonyq komt de komende drie seizoenen op de trainingskleding van Vitesse te staan. Daarnaast blijft O'sonyq als Official Sports Drink Supplier de sportdranken verzorgen.

Nielsen gaat sponsorships meten voor Riot Games

Riot Games, de publisher, ontwikkelaar en organisator van esports-toernooien voor League of Legends, is een samenwerking met onderzoeksbureau Nielsen aangegaan voor een uitgebreid, wereldwijd onderzoek naar de waarde van de sponsorships van het bedrijf.

AkzoNobel en Rijksmuseum partners in Nachtwacht-restauratie

AkzoNobel en het Rijksmuseum gaan samenwerken in het grootste en meest veelzijdige onderzoeks- en restauratieproject in de geschiedenis van De Nachtwacht van Rembrandt.

Grolsch verlengt sponsorschap met De Graafschap

De Graafschap en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met twee jaar tot een nieuwe periode van zes jaar.

Office Centre nieuwe hoofdsponsor FC Groningen

Office Centre wordt de nieuwe hoofdsponsor van FC Groningen. Office Center heeft zich voor twee jaar plus optie van 1 jaar aan de club verbonden.

Peugeot omarmt Nederlandse Future toernooien

Als ambassadeur van de nieuwe Nederlandse tennisgeneratie ondersteunt Peugeot met het NextGen Lions sponsorprogramma aanstormend Nederlands tennistalent. Daarom is Peugeot Nederland dit jaar samen met het dealernetwerk sponsor van alle internationale ITF Future toernooien op Nederlandse bodem. Hiermee wordt het tennisprogramma niet alleen landelijk maar ook op lokaal niveau doorgevoerd.

Kapitein Iglo vist plastic

Kapitein Iglo wordt dit jaar 60 en start daarom een campagne voor een schonere zee. Daarvoor is onder andere een samenwerking aangegaan met de stichting By the Ocean we Unite.

Ziggo verlengt hoofdsponsoring Ajax

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande sponsorovereenkomst tussentijds opengebroken en met 2 jaar verlengd. De vernieuwde en opgewaardeerde overeenkomst loopt tot en met 30 juni 2022.

Nieuwe hoofdsponsor voor RKC Waalwijk

Met ingang van het seizoen 2019-2020 speelt RKC Waalwijk niet met Mandemakers op de voorkant van het shirt, maar met de naam van Willy Naessens vóór en met Mandemakers Keukens achter op het geel-blauwe shirt. Het is voor het eerst in 15 jaar dat Mandemakers niet de hoofdsponsor is van de club uit Waalwijk.

Coca-Cola tot en met 2032 IOC-partner

Het IOC, Coca-Cola en de Chinese zuivelgigant China Mengniu Dairy Company gaan gezamenlijk een partnership aan tot 2032. Het is voor het eerst dat het IOC twee bedrijven in een gezamenlijk partnership heeft.

Almere City FC vernieuwt met periodesponsoring

Op de voorkant van het shirt van Almere City FC staan in het seizoen 2019/2020 vier afwisselende sponsornamen.