Artikelen

La Vuelta Holanda 2020 kiest voor Triple Double en SportVibes

Sportmarketingbureaus SportVibes en Triple Double zijn toegevoegd aan de projectorganisatie van de Vuelta Holanda 2020.

Eerste Kamer stemt in met nieuwe kansspelwet

Gok- en sportwedbedrijven kunnen vanaf volgend jaar een vergunning aanvragen voor het aanbieden van online wedspellen. Na de Tweede Kamer heeft ook de Eerste Kamer ingestemd met legalisering van online gokken.

Asito treedt toe als 1% FairShare partner

Asito en Fonds Gehandicaptensport werken vanaf 1 januari 2019 samen om het rolstoelcurling verder te ontwikkelen.

Continental een van de vijf hoofdsponsors van de Tour

Op 6 juli, wanneer de Tour de France officieel begint met de Grand Départ in Brussel, begint Continental aan zijn eerste jaar als één van de vijf hoofdsponsors van de Tour – naast LCL, E.Leclerc, Krys en Skoda. Continental lost daarmee Vittel af op het hoogste niveau, dat zelf 11 jaar hoofdsponsor was van de Tour.

Nominaties Belgian Sponsorship Awards bekend

De Belgian Sponsorship Awards heeft de genomineerden voor dit jaar bekend gemaakt in de categorieën ‘Best Sponsorship’ en ‘Best Sponsorship Activation'. AG Insurance en ING zijn ieder tweemaal genomineerd.

ABN AMRO en Fonds Gehandicaptensport verlengen samenwerking

Voorafgaand aan de finale van het ABN AMRO World Wheelchair Tennis Tournament (WWTT) hebben ABN AMRO en Fonds Gehandicaptensport de samenwerking verlengd tot en met 2020. Ook de samenwerking met de Krajicek Foundation is met twee jaar verlengd.

Nationale-Nederlanden steunt tentoonstelling Erwin Olaf

Zaterdag opende in het Gemeentemuseum Den Haag en het Fotomuseum Den Haag het langverwachte oeuvre overzicht van fotograaf Erwin Olaf. Nationale-Nederlanden is partner van de tentoonstelling in het Gemeentemuseum Den Haag, die tot 12 mei 2019 te bezoeken is.

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt kanoploeg

De Dames onder 21 kanopolo selectie wordt komend jaar gesponsord door TEAMKPN Sportfonds.

Clear Channel sluit partnerships met goede doelen

De Johan Cruyff Foundation, Jeugdfonds Sport & Cultuur, Alpe d’HuZes en de Esther Vergeer Foundation zijn de vier goede doelen die Clear Channel Nederland dit jaar ondersteunt.

ING blijft nummer één voetbalmerk

Voetballiefhebbers koppelen ING het sterkst aan voetbal. Ziggo vergroot bekendheid als voetbalsponsor. Dat blijkt uit onderzoek van Blauw.

Partnership Menzis en KNLTB rond preventie

Menzis en de KNLTB gaan de komende drie jaar intensiever samenwerken om niet alleen jeugd maar ook volwassenen en senioren meer te laten tennissen.

Uitbreiding voor USA Office van Ajax

Per 1 maart zal Simon Hochstenbach het team van het USA Office van Ajax versterken. Hochstenbach komt van Dutch Lions FC LLC, een Nederlandse voetbalorganisatie met vijf clubs in de USA.

Ruben Pierik verlaat VriendenLoterij

Ruben Pierik verlaat na 10 jaar de VriendenLoterij waar hij Adjunct Hoofd Marketing is. Per 1 maart start hij bij Univé Verzekeringen als Teamleider Lokale Marketing.

Vaessen hernieuwt contract Krajicek Foundation

Vandaag is tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament de sponsorovereenkomst tussen Vaessen en de Krajicek Foundation verlengd.

AkzoNobel brengt het McLaren Formule 1-raceteam in de volgende versnelling

Het McLaren Formule 1-team onthulde vandaag het design van de nieuwe auto's voor seizoen 2019 en bracht daarbij nieuw racetalent samen met de nieuwste kleurentechnologie van AkzoNobel.