Artikelen

T-Mobile Official Partner European Para Championships 2023

T-Mobile Nederland heeft zich als Official Partner verbonden aan de European Para Championships (EPC). Dit prestigieuze multisport-evenement vindt plaats van 8 tot 20 augustus 2023 in Rotterdam. Gedurende deze periode strijden atleten in tien verschillende parasporten om de felbegeerde Europese titel.

Prijsvrij Vakanties op shirt van Feyenoord

Met ingang van het nieuwe seizoen prijkt Prijsvrij Vakanties op de achterkant van het shirt van Feyenoord. De reisaanbieder wordt tevens shirtpartner van Feyenoord Vrouwen 1. Het partnership is aangegaan voor minimaal twee jaar. Hoewel in het verleden meerdere hoofdpartners al gebruik maakten van de achterkant van het mannenshirt, is Prijsvrij Vakanties de eerste zogeheten Back-of-shirt-Partner in de historie van de club.

Ocean Outdoor mediapartner European Para Championships

Ocean Outdoor Nederland wordt mediapartner van de European Para Championships. Ocean Outdoor, marktleider in (Digital) Out-of-Home (DOOH), zal met behulp van hun digitale schermen een breed en divers publiek kennis laten maken met parasporten. Het partnerschap biedt een unieke kans om de European Para Championships te delen met een groot publiek in en rondom Rotterdam.

Unibet sluit partnerships met Plaza Padel en FIBA 3x3 World Tour Amsterdam

3X3 PRO presenteert Unibet als official partner van de 3X3 PRO League voor mannen en de FIBA 3x3 World Tour Amsterdam Masters. De editie in 2023 is op 6 en 7 oktober in de Gashouder in Amsterdam. Unibet is ook partner geworden van Plaza Padel.

True Ideas gaat samenwerken met KNVB

True Ideas gaat samen met KNVB de maatschappelijke partnerstrategie van de voetbalbond ontwikkelen.

EY partner van World Padel Tour Amsterdam Open

EY verbindt zich tot en met 2024 als partner aan de World Padel Tour (WPT) Amsterdam Open, het prestigieuze toernooi dat dit jaar van 11 tot en met 15 oktober in AFAS Live plaatsvindt.

Rabobank en HV&CV Quick verlengen partnership met 3 jaar

Tijdens de Ledenraadsvergadering van Rabobank Regio Den Haag, die op 12 juni bij de Haagse Voetbal & Cricket Vereniging Quick plaatsvond, verlengde Rabobank en HV&CV Quick hun partnership met 3 jaar. In het bijzijn van zo’n 35 ledenraadsleden zetten Willem van Nieuwkerk, voorzitter van HV&CV Quick en Harry Wientjens, directeur coöperatieve Rabobank hun handtekening onder het nieuwe contract.

'Jeugd in beweging krijgen belangrijkste taak sportsponsor'

Jeugd aan het bewegen krijgen is het belangrijkste maatschappelijke onderwerp waar sportsponsors zich op moeten richten (51%). Dit blijkt uit het onderzoek naar de beleving van sportsponsoring onder ruim 1000 Nederlanders. Het onderzoek is een initiatief van Frank van den Wall Bake, associate partner bij IVRM Sport, en uitgevoerd in samenwerking met onderzoeksbureau MarketResponse.

Hyundai en Van Gogh Museum trakteren ouderen op tentoonstelling in jubileumjaar

Ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van het Van Gogh Museum trakteerden Hyundai en het museum ouderen op een speciale editie van de Connection Day.

VolkerWessels stapt in professioneel vrouwenwielrennen

VolkerWessels wordt hoofdsponsor van een vrouwenwielerploeg. Vanaf komend seizoen neemt VolkerWessels in goed overleg de formatie van UCI Continental Team Parkhotel Valkenburg over en zal de ploeg verder gaan onder de naam VolkerWessels Cycling Team.

Feyenoord en Verloning.nl verlengen partnership

Feyenoord en Verloning.nl hebben hun partnership met drie seizoenen verlengd. Verloning.nl is sinds 2019 Partner van Feyenoord vanuit het Feyenoord Accelerator-programma. De succesvolle samenwerking tussen beide partijen leidde er afgelopen seizoen al toe dat Verloning.nl in de partnerpiramide doorgroeide naar Strategisch Partner. Deze overeenkomst is nu opengebroken en verlengd met drie seizoenen.

Yvonne van Gennip Talent Fonds en Allianz gaan samenwerken

Vandaag hebben verzekeraar Allianz en het Yvonne van Gennip Talent Fonds (YVGTF) een samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Allianz, partner van het Watersportverbond, gaat jonge watersporttalenten helpen zich te presenteren via het crowdfundingplatform van YVGTF. Dit sluit aan bij de missie van Allianz om de watersport vooruit te helpen en jonge mensen in beweging te krijgen.

Ajax en CSU verlengen samenwerking tot en met 2030

Ajax en CSU hebben hun samenwerking verlengd tot en met 2030. CSU is Official Sponsor en Official Schoonmaak Partner van Ajax en blijft dit minimaal voor de komende zeven seizoenen. CSU is schoonmaakpartner op sportcomplex de Toekomst en in de Johan Cruijff ArenA. Het partnership met de ArenA is ook tot en met 2030 verlengd. Ajax, Johan Cruijff ArenA en CSU blijven gezamenlijk maatschappelijke projecten ontwikkelen op het vlak van onder andere duurzaamheid en arbeidsmarktparticipatie.

Ajax en ING grote winnaars SponsorRingen

Met ieder drie SponsorRingen waren Ajax en ING donderdag de grote winnaars bij de uitreiking van de SponsorRingen. ABN AMRO en VriendenLoterij wonnen twee keer goud. Imre van Leeuwen werd uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar.

Max Verstappen, Chantal Janzen en Armin van Buuren meest populaire merkambassadeurs van Nederland

Max Verstappen, Chantal Janzen en Armin van Buuren hebben een SponsorRing ontvangen als de meest populaire merkambassadeurs in de sport-, muziek- en entertainmentwereld. Dat is afgelopen donderdag bekend gemaakt in AFAS Live, tijdens de uitreiking van de SponsorRingen, de awards voor de beste sponsorcases van het jaar.