Artikelen

Twitter versterkt het Formule 1 fangevoel

Na het enorme succes van vorig jaar keert dit weekend de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix -terug naar Zandvoort. Twitter blijft de online bestemming voor fans in heel Nederland om het geluid van de motoren en het gejuich van de F1-supporters over de hele wereld te horen. Simone Tomassetti. Senior Manager Global Content Sport Partnerships bij Twitter, vertelt over Twitter Amplify en hoe Twitter de ervaring voor Nederlandse F1-supporters verrijkt en voor merken versterkt.

BetCity nieuwe shirtsponsor Green Park Handbal Aalsmeer

BetCity zal als partner op het wedstrijd- en inloopshirt van Green Park Handbal Aalsmeer, de afgelopen landskampioen, staan.

Ziggo Sport en Haas F1 Team sluiten bijzonder partnership

Ter gelegenheid van de Grand Prix van Nederland sluit Ziggo Sport een bijzonder partnership met het Haas F1 Team. Het oranje logo van de sportzender schittert dit raceweekend in Zandvoort op de halo en de spatborden van beide raceauto’s. Ook zijn er uitgebreide interviews met teambaas Günther Steiner en coureurs Kevin Magnussen en Mick Schumacher in het Ziggo Sport Race Café. Het populaire tv-programma komt deze week van donderdag tot en met zondag live vanuit Jack’s Beach House, op het strand van Zandvoort.

SportsLink lanceert het LinkedIn voor de sportwereld

Afgelopen zaterdag tijdens een presentatie bij WePadel in Haarlem werd SportsLink, het nieuwe en unieke online platform voor de sportwereld, gelanceerd. Op SportsLink kunnen sporters, sportexperts en bedrijven een uitgebreid profiel aanmaken om zichzelf online te profileren, hun netwerk te vergroten, kennis te delen en (commerciële) samenwerkingen te starten. SportsLink heeft de ambitie om uit te groeien tot hét grootste sportnetwerk ter wereld en daarmee de sportbranche in een stroomversnelling te brengen.

Enterprise Car Sharing & Rental officiële mobiliteitspartner Amsterdam Fashion Week

De Amsterdam Fashion Week vindt plaats van 31 augustus tot en met 3 september en Enterprise Car Sharing & Rental is de officiële mobiliteitspartner van hét belangrijkste mode-evenement van de Benelux. Enterprise biedt met 10 hybride en hypermoderne Lynk & Co’s 01 vervoer voor VIPs tussen de verschillende shows.

Afrojack en DubVision maken Official F1 Heineken Dutch GP song 2022

DubVision en Afrojack zijn verantwoordelijk voor de Official Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix Song 2022. De wereldberoemde DJ neemt op zondag 4 september het entertainment voorafgaand aan de race voor zijn rekening, in een spectaculaire show vanaf de grid zal hij o.a. samen met dj-duo DubVision voor het eerst de song live ten gehore brengen.

Ajax documentaire bij Prime Video

Ajax heeft een exclusieve documentaire voor Prime Video geproduceerd. De bij de Amsterdamse club opgeleide spelers Ryan Gravenberch, Jurriën Timber en Devyne Rensch zijn het afgelopen voetbalseizoen intensief en van nabij met camera's gevolgd. Zowel op de club als daarbuiten. Dit heeft geleid tot de documentaire 'AJAX: Parels van Amsterdam'.

Feyenoord en DPG Media verlengen partnership

Feyenoord en DPG Media hebben hun Strategisch Partnership opengebroken en verlengd tot medio 2027. Dit is het zevende seizoen dat DPG Media als partner aan Feyenoord is verbonden. De naam van het AD, het grootste nieuwsmerk van het concern en met AD Sportwereld van oudsher een echt sportmerk, zal op alle uitingen staan, onder meer langs het veld in de Kuip.

MUNT Hypotheken ook komende twee jaar partner Centraal Museum

MUNT Hypotheken verlengt zijn partnerschap met het Centraal Museum, waar ook het Rietveld Schröderhuis en het nijntje museum toe behoren, tot tenminste 2024. Daarmee blijft het partnership in ieder geval van kracht tot en met de viering van honderd jaar Rietveld Schröderhuis. Een interview met Paul Teutscher, commercieel directeur van MUNT Hypotheken.

NK Voetbalquiz vindt in BetCity slimme partner

De NK Voetbalquiz maakt zich op voor de 20e editie. Na een aantal jaren geen NK Voetbalquiz gaat het er in de laatste week van 2022 eindelijk weer van komen. Met BetCity, hét online betting platform voor slimme spelers, als nieuwe partner voor de komende drie jaar zal de NK Voetbalquiz in de toekomst flink uitbreiden.

Value Zipper nu ook in sponsoring

Sinds deze zomer is Value Zipper ook actief in het sponsordomein. Namens de organisaties Plastic Soup Foundation, IVN Natuureducatie, Humanitas, Vier het Leven en Singer Laren (Kees van Dongen expositie) gaat Value Zipper op zoek naar sponsoren en zakelijke parters. De aankomende periode worden daar nog enkele partijen aan toegevoegd.

Booking.com wordt global partner Concertgebouworkest

Het digitale reisplatform Booking.com wordt global partner van het Concertgebouworkest. Samen met de huidige global partners ING en Unilever ondersteunt Booking.com hiermee het Concertgebouworkest in de ambitie om klassieke muziek toegankelijk te maken voor een breed en divers publiek.

Merkactivaties op Lowlands

Lowlands staat al jarenlang bekend om zijn bijzondere merkactivaties. De Miele Powerwash, of uit een langer verleden Nedap en Converse, zijn cases die nog steeds tot de verbeelding spreken. Wat was er dit jaar op Lowlands te zien?

Ajax en Curaçao geven partnership een extra impuls

Curaçao is sinds 2020 Official Partner en is onder andere prominent zichtbaar op de mouw van de Ajax-shirts in de Nederlandse competities. Sinds vorig seizoen is een logo op de mouw ook toegestaan in de Europese competities en daardoor was Curaçao vorig seizoen ook zichtbaar tijdens alle wedstrijden die Ajax in de UEFA Champions League speelde. Voor het seizoen 2022/2023 is deze afspraak verlengd en zal Curaçao wederom op de mouw staan tijdens alle officiële Europese wedstrijden.

Elektramat nieuwe Premium Partner FC Twente

FC Twente heet Elektramat welkom als nieuwe partner van de club. Elektramat wordt Premium Partner en tekent een contract voor een seizoen.