Artikelen

OG Clean Fuels nieuwe hoofdsponsor FC Groningen

FC Groningen heeft met OG Clean Fuels een nieuwe hoofdsponsor gebonden. De Trots van het Noorden is een contract tot de zomer van 2025 overeengekomen met de internationaal opererende onderneming.

Zoover verlengt met KNVB

Zoover Sports & Events verlengt het partnership met de KNVB tot en met het EK voetbal 2024. Zoover is sinds 2014 partner van de KNVB, tot vorig jaar onder de naam Sunweb Sports & Events. Als partner verzorgt Zoover de reizen voor alle vertegenwoordigende teams, het bestuur en de partners van de KNVB.

Gorillas nieuwe co-sponsor van Team Jumbo-Visma

Team Jumbo-Visma verwelkomt per 1 juli 2022 online bezorgdienst Gorillas als nieuwe partner van het team. Het logo van de instant delivery service is vanaf de start van de Tour de France in Kopenhagen te zien op de tenues van alle Team Jumbo-Visma-wielerploegen. Het sponsorcontract heeft een looptijd van tweeëneenhalf jaar.

KPN en KNVB verbinden mensen via voetbal

Op dinsdag 29 maart worden bij de interland Nederland-Duitsland 500 mensen in het zonnetje gezet door FC Mooiste Contact. Dit is een nieuw maatschappelijk initiatief waarin het KPN Mooiste Contact Fonds en de KNVB de krachten bundelen.

ING blijft hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal

De KNVB en ING hebben vandaag hun samenwerkingsovereenkomst verlengd tot en met 2028. Daarmee blijft ING ook de komende jaren hoofdsponsor van het Nederlandse voetbal, van de OranjeLeeuwinnen tot de jongste welpen. De succesvolle samenwerking tussen de KNVB en ING bestaat al meer dan vijfentwintig jaar en daarmee is de bank één van langstlopende sponsoren van de voetbalbond.

Golazo Groep neemt esportsplatform Kayzr over

Golazo Groep neemt esportsplatform Kayzr over. Met de overname zet sportmarketingbureau Triple Double, dat onderdeel uitmaakt van de Golazo Groep, een grote stap in esports. Golazo nam de voorbije jaren al verschillende initiatieven op het vlak van digitale en virtuele challenges over.

STOX verovert de sportwereld

Plotseling lijkt iedereen ze te dragen. Overal duiken de lange compressiekousen op: bij het hockey, tennissen, hardlopen en zelfs in het voetbal. Marktleider in Nederland is STOX Energy Socks, dat met hulp van een uitgebreid partnershipmodel en een groot aantal ambassadeurs de sportwereld verovert. Een interview met partnership manager van STOX Energy Socks Martijn Elffers.

Extra concertreeks Vrienden van Amstel in mei

De Vrienden van Amstel LIVE is terug met een extra concertreeks. In het bijzijn van de volledige line-up werd bekend gemaakt dat de grootste Amstel kroeg van Nederland dit jaar alsnog opengaat in mei.

Dijkstra Draisma gaat voor 13e jaar bij Cambuur

De samenwerking tussen SC Cambuur en hoofdsponsor Bouwgroep Dijkstra Draisma is met één seizoen verlengd (met een optie voor nog een seizoen) en daarmee staat het bouwbedrijf voor de dertiende keer op rij op de voorkant van het Cambuur-shirt.

Scotch Whisky Investments hoofd- en shirtsponsor HC ‘s-Hertogenbosch

Scotch Whisky Investments, ’s werelds grootste whiskybeleggingsmaatschappij die in Nederland is gevestigd, is de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Hockeyclub ‘s-Hertogenbosch. De komende drie jaar is het bedrijf onder meer te zien op de boarding en shirts van de dames- en herenselectie van een van de meest succesvolle hockeyclubs in Nederland.

Eneco en Sunweb slaan de handen weer ineen voor een schoon strand

Op zondag 20 maart slaan energiebedrijf Eneco en reisorganisatie Sunweb weer de handen in elkaar om samen de Nederlandse en Belgische kustlijn op te schonen. Beide organisaties zijn sponsor van de Eneco Clean Beach Cup, die altijd op de eerste zondag van de lente plaatsvindt.

Floriade Expo 2022 en Albert Heijn slaan handen ineen

Wereldtuinbouwtentoonstelling Floriade Expo 2022 opent op 14 april. Dit jaar is Albert Heijn officiële partner van Floriade.

EasyToys nog twee jaar hoofdsponsor FC Emmen

EasyToys blijft hoofdsponsor van FC Emmen. De erotische webshop verlengt de samenwerking met twee jaar.

Spotify hoofdsponsor FC Barcelona

Spotify is vanaf komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van FC Barcelona. De Zweedse streamingdienst ondertekende een contract voor vier seizoenen met de Spaanse topclub. Spotify wordt ook naamgever van het stadion van Barcelona: Spotify Camp Nou. Het contract zou een waarde hebben van circa 280 miljoen euro.

Red Bull meest bekende sponsor F1 team Max Verstappen

Komend weekend begint de Formule 1. Het zal geen verbazing wekken dat Red Bull de meest bekende sponsor is van het Formule 1 team van Max Verstappen. Maar ook de andere sponsors van Max Verstappen scoren hoog. Dat blijkt uit onderzoek van Markteffect in samenwerking met Sponsorreport.