Artikelen

GoodHabitz nieuwe rugsponsor PSV

GoodHabitz is met ingang van het seizoen 2022-2023 rugsponsor van PSV. De marktleider in Europa op het gebied van online trainen heeft daarvoor een contract voor drie seizoenen getekend. GoodHabitz staat vanaf komende zomer op de achterzijde van de PSV-tenues van PSV 1, Jong PSV en de jeugdelftallen van de club.

DPG Media en Stichting CPNB sluiten meerjarig partnership

DPG Media en Stichting CPNB sluiten een meerjarig partnership om het leesplezier onder kinderen te vergroten. DPG Media wordt strategisch partner van de Kinderboekenweek en bundelt samen met hoofdsponsor NS de krachten om de Kinderboekenweek nog meer impact te laten maken. Daarnaast zal DPG Media partner worden van de Kinderjury, al sinds 1988 de grootste lezersprijs voor kinderboeken.

Zilveren Kruis zet schouders onder nijntje Beweegdiploma

De Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU) en Zilveren Kruis hebben elkaar gevonden in een meerjarige samenwerking. De zorgverzekeraar haakt aan op de strategie van de sportbond om ‘een leven lang bewegen’ te promoten.

Nationale-Nederlanden verbindt zich aan najaarstentoonstellingen

Nationale-Nederlanden verbindt zich dit najaar aan twee grote tentoonstellingen in de Kunsthal Rotterdam en het Kunstmuseum in Den Haag.

Korfbal League CV en Eyecons bekrachtigen samenwerking

Ook de komende vijf jaar zijn alle Korfbal Leagueduels live te zien via het online korfbalplatform Eyecons. Vorige week hebben de Korfbal League CV en Eyecons de reeds lopende samenwerking officieel bekrachtigd.

EasyToys hoofdsponsor OKT curling

Zondag 5 december gaat voor de eerste keer in Nederland het olympisch kwalificatietoernooi (OKT) curling van start. Negentien landen strijden in drie categorieën voor een plek op de Olympische Winterspelen, februari volgend jaar in Beijing, China. EasyToys, de grootste erotische webwinkel van de Benelux, is hoofdsponsor van het evenement en verandert de voor curling zo belangrijke ‘hoglines’ in hun typisch roze tintje.

Riedel start een samenwerking met stichting Veluwefonds

Riedel hecht grote waarde aan duurzaam ondernemen, bijvoorbeeld door koploper te zijn op het gebied van duurzame fruitketens en door gebruik te maken van bio-based verpakkingen. Nu zet Riedel een volgende stap: een samenwerking met het Veluwefonds. Het Veluwefonds ondersteunt initiatieven die de Veluwe nóg mooier en sterker maken. Beide partijen willen elkaar versterken in hun ambities door te starten met het project ‘’natte natuur’’ op Middachten.

65 Jaar Eredivisie

De Eredivisie is dit seizoen jarig en lanceert op 29 november ‘Ontdek de Eredivisie’. Een ode aan 65 jaar Eredivisie in samenwerking met de clubs, ESPN, hoofdsponsor KPN en SANTOS Magazine. Via Eredivisie.nl/ontdek, een documentaireserie en een voetbalreisgids, kunnen liefhebbers op zoek naar de Eredivisie en de historie van hun favoriete club(s). In alle voetbalsteden van Nederland.

Steven Sedee neemt afscheid van ING

Na bijna 9 jaar neemt Steven Sedee afscheid van ING.

Flitsbezorger Flink nieuwe Official Partner Ajax

De snelst groeiende boodschappen-bezorgservice Flink en AFC Ajax hebben een meerjarige overeenkomst getekend. Flink is per direct onderdeel van de partnergroep van Ajax. Flink heeft de Official Partner-status en maakt zich daarnaast kenbaar als Official Grocery Delivery Partner en Official Meal Delivery Partner.

Samenwerking Mirthe Akkerman en Adrenna Arbeidsrechtadvocaten

Mirthe Akkerman en Adrenna Arbeidsrechtsadvocaten zijn een samenwerking voor 3 jaar aangegaan. Mirthe Akkerman is een van Nederlands grootste zeiltalenten en zeilt in de Laser Radiaal klasse.

Evenementensector vreest coronabeperkingen in 2022

De evenementensector verwacht ook in 2022 nog het hele jaar met beperkingen te maken te hebben als gevolg van diverse corona maatregelen. Dat blijkt uit een recente quickscan binnen de totale branche waarvan onderzoeksbureau Respons vandaag de resultaten publiceert.

Impact maken centraal tijdens Sponsorreport Jaarcongres

Een ‘mutual benefit partnership’, oftewel een samenwerking met wederzijdse voordelen. Het is de term die het meest beklijft tijdens het Sponsorreport Jaarcongres in Rotterdam Ahoy en ook de term die meteen duidelijk maakt welke veranderingen er in de sponsor- en marketingwereld plaatsvinden. Impact maken met partnerships is belangrijker dan ooit.

Deloitte hoofdsponsor NK Schaken 2021

Eind van deze maand en begin december wordt de finale van het Nederlands kampioenschap Schaken Algemeen gehouden in Rotterdam. Locatie is het hoofdkantoor van Deloitte: hoofdsponsor van het NK Schaken.

Jack’s Casino verkrijgt vergunning voor online casino

De Kansspelautoriteit (KSA) heeft JOI gaming, onderdeel van JVH Gaming & Entertainment Group, een vergunning verleend voor de exploitatie van JACKS.NL, het online casino van Jack’s Casino. Op het aanstaande congres van Sponsorreport neemt Charlotte van Roosmalen, Manager Marketing & Communicatie JVH Gaming & Entertainment, deel aan het online betting panel.