Artikelen

Asito presenting partner OKT Curling in Leeuwarden

December 2021 wordt het Olympisch Kwalificatie Toernooi Curling 2021 in Leeuwarden gehouden. Een primeur voor Nederland. Asito, hoofdsponsor van de Curlingbond, is presenting partner van het toernooi.

betFIRST naamgever BNXT League

betFIRST, een Belgische aanbieder van online sportweddenschappen, verbindt zich met ingang van jaargang 21/22 als naamgever aan de BNXT League, de nieuwe Belgisch-Nederlandse basketbalcompetitie. De nieuwe competitie gaat de komende drie jaar de betFIRST BNXT League heten.

Roda JC Kerkrade en Brand verlengen samenwerking

Roda JC Kerkrade heeft de reeds langdurende samenwerking met Brand Bier voor vijf jaren verlengd. Dit betekent dat er tot tenminste 2026 Brand Bier geschonken wordt in het Parkstad Limburg Stadion.

TOTO opent zeecontainer voor Feyenoord-supporters

Op de dag dat de club 51 jaar geleden de Wereldbeker won opent TOTO samen met clubicoon Ulrich van Gobbel een zeecontainer vol exclusieve Feyenoord-prijzen.

KNVB en Coca-Cola verlengen

De KNVB en Coca-Cola Nederland hebben hun partnership tot 2023 verlengd. Coca-Cola is via sportdrank Aquarius al sinds 2010 verbonden aan de KNVB en beide partijen hebben de samenwerking sinds 2015 uitgebreid met als doel om de voetbalbeleving in Nederland te vergroten.

Albert Heijn en KNVB lanceren sponsorprogramma voor 3.000 amateurclubs

Vandaag lanceren Albert Heijn en de KNVB samen met bondscoach Louis van Gaal Voetbalpassie, een digitaal spaarprogramma waarmee klanten Voetbalpassiepunten kunnen sparen om zo hun lokale voetbalclub te sponsoren. De punten die door klanten gespaard zijn, gaan rechtstreeks naar de desbetreffende clubs.

bwin wordt Official Partner UEFA

UEFA heeft een driejarig partnership afgesloten met bwin als Official Partner van de UEFA Europa League en de UEFA Europa Conference League. Het is voor het eerst dat UEFA een partnership afsluit met een sportweddenpartner.

Jumbo feliciteert Max Verstappen met historische winst

Gisteren schreef Max Verstappen op het CM.com Circuit Zandvoort geschiedenis met het winnen van de eerste Nederlandse Grand Prix in 36 jaar. Jumbo is als supporter van talent al sinds het eerste uur de trotse sponsor van Verstappen.

Continu en AA Drink founding partners KNLTB Padel

Continu Professionals en AA Drink worden de eerste founding partners van KNLTB Padel. De samenwerkingen werden beklonken tijdens de Decathlon Copa de Padel in Utrecht. Continu en AA Drink tekenden een overeenkomst om de komende 3 jaar samen met de KNLTB verder bouwen aan de groei van de padelsport in Nederland.

‘The King of Beers’ in Willem II-stadion

Willem II heeft onlangs de samenwerking met bierbrouwerij AB InBev verlengd. De bierbrouwerij is inmiddels ruim 30 jaar aan de club verbonden en met deze verlenging blijft de trouwe samenwerking met het bedrijf in tact. Als onderdeel van de nieuwe overeenkomst doet vanaf januari 2022 Bud zijn intrede en stroomt vanaf dat moment Bud door de tapkranen van het Koning Willem II stadion.

Brand New Live organiseert Eredivisie Speler van het Jaar

Na een intensieve bureaupitch en maanden voorbereiding organiseert Brand New Live samen met tv-partner FABRIQ voor Eredivisie CV en ESPN het vernieuwde en toonaangevende voetbal-event Eredivisie Speler van het Jaar 2020-2021.

Nationale-Nederlanden en het Nederlands Fotomuseum organiseren portfoliodag

Het Nederlands Fotomuseum organiseert op maandag 27 september samen met corporate partner Nationale-Nederlanden de jaarlijkse portfoliodag.

Dutch Grand Prix uniek podium voor VolkerWessels

Een van de opvallende sponsors van de aanstaande Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix is VolkerWessels. Het familiebedrijf gebruikt de sponsoring als podium om het verhaal van VolkerWessels te vertellen. Bovendien geeft het partnership mogelijkheden voor het versterken van de company pride van de 17.000 medewerkers en wordt het bedrijf er mee in de etalage gezet voor nieuwe werknemers.

MVR Brand Partnerships wordt 10WAVES

MVR Brand Partnerships heet vanaf vandaag 10WAVES. De naamsverandering gaat gepaard met een nieuw logo. Samen met de vernieuwde uitstraling moet de nieuwe naam gaan zorgen voor een grotere naamsbekendheid en een duidelijkere positionering van het bedrijf. De naamswijziging is een onderdeel van de transitie van de onderneming die tot doel heeft om gericht en duurzaam te innoveren en daarmee haar toegevoegde waarde te vergroten.

Kristel van der Linden naar het Mauritshuis

Na 19 jaar EY start Kristel van der Linden per 1 september als hoofd Business Development bij het Mauritshuis.