Artikelen

PLUS lanceert Marble Maniacs

PLUS lanceert op zondag 31 januari de Marble Maniacs: een spaaractie waarbij klanten zeven weken lang kunnen sparen voor 24 knikkers. Onderdeel van de campagne is een samenwerking met de nieuwe knikkerspelshow Marble Mania, die vanaf donderdag 21 januari elke week te zien is bij SBS6. In dit programma gaan diverse bekende Nederlanders de strijd met elkaar aan op spectaculaire knikkerbanen.

KPMG: “Alle topclubs in Europa zien hun omzetten fors teruglopen”

De Covid-19 pandemie laat duidelijk zien hoe beperkt de financiële duurzaamheid van de belangrijkste voetbalclubs in Europa is. Dat is de conclusie die KPMG trekt in zijn nieuwste 'The European Champions Report 2021’. Alle topclubs in Europa zien hun omzetten fors teruglopen.

23e editie Vrienden van Amstel LIVE gaat door

De 23e editie van De Vrienden van Amstel LIVE gaat toch door. Bierbrouwer Amstel en producent Tribe Company hebben samen met een keur aan artiesten de handen ineengeslagen om het nieuwe jaar feestelijk te openen via een twee uur durende gratis livestream zonder publiek vanuit Rotterdam Ahoy op zaterdag 16 januari.

Live-Sport.tv wil sport online samenbrengen

Het online uitzenden van sport is door corona alleen maar versneld. Voor Live-Sport.tv, een samenwerking tussen marketingbureau Beatmatch en broadcast facilitair bedrijf Allus Media, betekent het dat het zijn missie ‘het samenbrengen van sport’ nog meer kracht kan bijzetten. Mede-oprichter van Beatmatch Patrick van Mil: “Live-Sport.tv is niet zomaar een wedstrijd streamen zonder context.”

Heroes Den Bosch en Building Blocks bouwen aan de toekomst

Basketbalclub Heroes Den Bosch en Building Blocks, gespecialiseerd in het voorspellen van consumentengedrag met behulp van datawetenschap, slaan de handen ineen. Het bedrijf met haar hoofdkantoor in Tilburg wil zich daarmee profileren binnen de wereld van de sport.

DEUX Agency trapt samenwerking LIVEKINDLY Collective af met concept rondom Ali V

LIVEKINDLY Collective kiest voor DEUX Agency als één van de bureaus in Nederland die onderdeel vormen van een team aan bureaus waarmee de multinational gaat werken. Als start van de samenwerking tussen de internationale plantaardige multinational en het bureau ontwikkelde DEUX Agency samen met Ali B een alter ego: van Ali B naar Ali V.

Eredivisie, ESPN en KPN komen met 'Man of the Match'

Vanaf dit weekend wordt bij ieder Eredivisieduel een officiële Man of the Match gekozen. De fans krijgen een belangrijke stem bij het vaststellen van de winnaar. KPN, hoofdsponsor van de Eredivisie, maakt het technisch mogelijk dat vrijwel direct na de wedstrijd de Man of the Match bekend is.

ŠKODA terug bij Team Jumbo-Visma

ŠKODA en Team Jumbo-Visma hebben de krachten gebundeld. Met ingang van 1 januari – en voor een periode van drie jaar – voorziet ŠKODA de succesvolle wieler- en schaatsploeg plus het teammanagement van Team Jumbo-Visma van een uitgebreid wagenpark met tientallen ŠKODA’s.

Vattenfall stopt sponsoring Vattenfall Solar Team

Vattenfall gaat nog eenmaal proberen om met het Vattenfall Solar Team de wereldtitel zonneracen binnen te slepen. Na de race van dit jaar in Australië stopt Vattenfall als hoofdsponsor van het team uit Delft.

Dijkstra Draisma ook volgend seizoen hoofdsponsor Cambuur

Hoofdsponsor Bouwgroep Dijkstra Draisma staat ook volgend seizoen weer op de voorkant van het Cambuur-shirt als hoofdsponsor van de club. Het wordt het 12e seizoen voor het bouwbedrijf.

Kiwa breidt ondersteuning vrouwenroeien uit

Met de start van het nieuwe jaar 2021 werd ook officieel het partnership tussen Kiwa en de KNRB verbreed. Naast de vrouwen acht, bestaat deze samenwerking vanaf januari ook uit de vrouwen vier-zonder. Kiwa ondersteunt de roeisport al vele jaren en beide partijen beschouwen dit als een mooie vervolgstap en kijken uit wat het Olympische jaar gaat brengen.

CPNB nieuwe eigenaar lezerscommunity Hebban.nl

Stichting CPNB neemt lezerscommunity Hebban.nl over. Een jaar intensief samenwerken als partners is zo goed bevallen dat beide partijen de overname als de beste volgende stap zien in de groei en ontwikkeling van het lezersplatform.

Hoofdsponsor Ziggo blijft langer aan Ajax verbonden

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande overeenkomst met een jaar verlengd. De huidige overeenkomst liep tot en met juni 2022, de nieuwe overeenkomst loopt tot en met juni 2023. Aan de overige voorwaarden zijn geen aanpassingen gedaan.

PSV kiest voor BMW en Driessen Autolease

Spelers en medewerkers van PSV rijden vanaf komend seizoen in een BMW. De club heeft met Driessen Autolease en BMW Van Laarhoven een akkoord bereikt over een samenwerking van vier seizoenen. Ook heeft de club de VriendenLoterij verbonden aan de PSV Foundation.

NewCold nieuwe hoofdsponsor Bobsleebond

De Bob en Sleebond Nederland heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden in NewCold, een logistiek bedrijf voor gekoelde opslag. Het bedrijf heeft zich tot en met de Olympische Winterspelen van 2022 aan de bond verbonden, met de optie het contract te verlengen tot en met de Winterspelen van Milaan in 2026.